čtvrtek 31. října 2013

Podzim, dušičky a duchové



Tenhle podzimní čas má kouzelnou moc. Dokonce mě to nutí nosit ven náš těžký foťák.
Zakázkové šití pro Kristýnu a pletení pro Jitku - velká radost pro mě. Baví mě to, těší mě to. 
Až někdy přemýšlím, na co že jsem tu vysokou školu studovala? 
Asi abych potkala ty pravý lidi. Pro které teď pletu a šiju.
Tak ať dnes v noci nepotkáte nějaké duchy..... dobrou:-))




Kabelka: dle vlastního rozmaru a látkových zásob.
Šátek: z Drops Limy dle vzoru Age of Brass and Steam (3.16 klubka, krásně teplý, chumlací, zimní...na 5kách jehlicích to pěkně odsýpalo)
První Haloweenské strašení v našem paneláku: zcela v režiji kluků a přespávající kamarádky, která to všechno vymyslela. Huuuuuuu


1 komentář:

  1. Kabelka je krásna a pletená šatka tiež nemá chybu! :)

    OdpovědětVymazat