středa 9. října 2013

Yarn along


Připojuji se k Ginny ze Small things. Dnes s rozpleteným Ginko šátkem, pletu již druhý, tentokrát větší a moc si to užívám.
Přesycena detektivkami jsem v knihovně sáhla po odlehčeném žánru - krátké fejetony o Češích od polského autora jsou jak takové malé bonbónky....

I am joining Ginny with Yarn along - knitting Ginko Shouldrette for my friend Magda.


Nějak jsme opět spadla do stavu pěti a více rozpletených projektů. V podstatě mám ráda to střídání, něco je větší, něco malé na cesty, něco počítací na večer bez dětí. Vždy v poledním klidu si tu svoji kancelář takhle rozložím a "pracuju"...zakázky se množí a tak mě to baví a nemusím mít výčitky, že mám šátků jak smetí (i když, šátků není nikdy dost;-)


7 komentářů:

  1. Krásné :) Kamarádka má štěstí, že má tak šikovnou kamarádku :) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem zvědavá, kdy to m oje opletání kamarádek přestane kamarádky bavit;-))

      Vymazat
  2. Mně se také líbí střídání činností a barev, bohužel často mi to přeroste přes hlavu :-) Teď jsem se pustila do pletení na kruhových jehlicích a vydatně se u toho vztekám. Uf! A to Vy k tomu ještě musíte počítat vzor... Těším se na váš Ginko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to velmi krásně ... musím se ale smát .. u mne je tolik rozešitých a hlavně naplánovaných projektů ... a to i na pletení a háčkování.... jsem ráda, že je nás víc ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, plánů v hlavě je tolik, že kdybych je vyfotila, byl by to teda dlouhý příspěvek:-) jsme ráda, že nejsem sama, kdo trpí touto úchylkou.

      Vymazat
  4. ... dneska jsem zacala planovat vanocni hackovanou vyzdobu , v Cechach uz na me ceka vlna na tri projekty, doma mam rozhackovanou cepici pro mamku, backory a atd ... Katerino je skvele, jak ruce slouzi a jake krasy caruji ... jen tak dal

    OdpovědětVymazat