středa 16. října 2013

Yarn along


Pletu nákrčník Cupido cowl pro jednu milou osobu. Čtení mi v poslední době moc nejde, v podstatě čtu jen návody na pletení a Respekt. Ale večer občas sáhnu po meditacích oblíbeného 
Richarda Rohra.

I am joining Ginny with my Cupido cowl made for Anežka.
I read Richard Rohr before sleeping.

Jako každý rok sleduju s nadšením, jak se nám pod okny mění barvy a řádí bratr podzim.


Ještě v pondělí takhle zářily.


Stačily dva dny deště a větru a je to pryč. Marnost.





"To i to" je z nějakého důvodu daleko obtížnější než "buď anebo".
R.Rohr

6 komentářů:

  1. Zase krásná vlna a zajímavej vzorek!
    Doufám, že mi to v úterý vyjde a že se přivzdělám okukováním, zjistila jsem totiž nejspíš definitivně, že pro mě psané návody nejsou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) těšíme se na setkání, mrknem na to!

      Vymazat
  2. Ach ty proměny ... ale zas je to jak nadechnutí a jako když dívka shodí těžkost vlasů, aby mohly narůst nové ...

    pletení máš nádherné ... to klubko ... ty barvy a lehkost ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Lenko, taky mám podzim ráda, je to takové osvobozující....

      Vymazat
  3. Mne se nikdy nelibily melirovane prize, ale propadam neblahemu pocitu, ze to s helcou trochu lamete, tu mou mirnou averzi. Tyto meliry a pletky z nich jsou bezva. a podzim... ja jej proste miluju i pres vsechna ta "negativa", marnosti a tak. Nektere konce jsou potreba. Vlastne asi vsechny, jen nektere se tak tezko prijimaji. Ale to uz je jina historka. cus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jsme s Hečou rády:-) podzim je krásný období, s těma koncema máš pravdu....měj se co nejlíp.

      Vymazat