středa 6. listopadu 2013

Bílá aneb příprava na zimu

Včera jsme měla volné odpoledne a zamířila jsem neobvykle do částí města, kam se v posledních letech nedostanu, ale kde to dobře znám z dob, kdy jsme ještě bydleli v jiné čtvrti. Na úpatí Pekařské ulice je obchůdek zvaný Zlevněnka - domácí potřeby. Mají tam za hubičku opravdové skvosty. A protože účelem volného odpoledne je radost, udělal jsem si radost. ....





Po všem tom pletení tenoučkých přízí a krajkových lístečků jsem úplně zatoužila po něčem bytelném a tak jsem poprvé sáhla po "super bulky" přízi na jehlicích č. 9. Co z toho bude, ještě nevím, zatím mám vzorek a vypadá to na hodně zimní záležitost. Však dnes už byla alespoň tady u nás velká zima. Těším se.
PS: Yarn Along dnes nepřidávám, neboť nečtu nic nebo čtu, ale je to tajné. A Ginny má stejně jiné starosti (7. miminko):-)

7 komentářů:

  1. pleteš moc krásné šátky. všechny ty v předchozích příspěvcích se mi líbí. jsi šikovná, mně pletení moc nejde. spíš háčkování. a vůbec krásný blog. zdravím. (kdybys chtěla, u mně na blogu se teď dají vyhrát pohlednice). s.

    OdpovědětVymazat
  2. I já mám pár úchylek a porcelán je jedna z nich. Pamatuji si jak jsem si z každé mateřské odkládala pár korun abych se pak mohla odměnit svou první "Anglií" :) Tenhle úlovek je super kus. Tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Petro! Já když neujíždím na vlně, tak to prostě pustím přes hrnky....někudy ty peníze téct musí:-))

      Vymazat
  3. Jojo, Zlevněnka. Taky je teď mám z ruky. Konvička i cukřenka jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Už se taky na tu bílou těším...

    OdpovědětVymazat
  5. Mám doma dvě klubíčka Eskima v úplně stejném odstínu a taky zatím nevím, co s nimi... Tak já ještě počkám a třeba tu najdu inspiraci :)

    OdpovědětVymazat