čtvrtek 21. listopadu 2013

Kolečko, tma, kruh.....○○○





Dozrál čas si splnit staré přání a tak mám raznici na kolečka a řetěz....pravda je, že již o pár hodin později ležel na zemi za gaučem a leží tam doteď. Ale já ho zase ráno vyndám a pověsím a zase budu mít chvíli pocit krásna a oni ho zase strhnou a tak je to nějak pořád dokola, kolo, kruh. September circle - návod koupený, příze nasyslená, jen najít ten čas a plést pro sebe, pořád se cyklí a množí dárky, prosby, přání. A tak vznikl malý kruh, takový November Circle, z jednoho klubka Jawollu...malé poděkování pro B., skoro mi to přijde víc jako šperk, než nákrčník. Je šero, brzy tma, dnes večerní focení Kubou, vůbec nečekané a milé. 


○○○

5 komentářů:

  1. Zase další krásný vzor! Už se ani nestíhám divit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký nákrčník a líbí se mi použitý vzor. Ráda jsem si přečetla o splněném snu, je to potřeba, čas tak rychle letí:-) Hezký pátek. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za povzbuzení, určitě si do Vánoc něco upletu, to si slibuju:-)))

      Vymazat
  3. Je zajímavé, jak se z některých příspěvků line pohoda (fakta prosím nezveřejňovat :) Káva. Máma plete. Pak si s dětmi vyrobí řetěz. Všude klid a mír. Dětský smích. No stres... A kolečko, kruh? Přeci symbol nekonečné jednoty a dokonalosti :)

    OdpovědětVymazat