pondělí 25. listopadu 2013

Svátková



Dnešním dnem začíná mé svátkové období - svátek, narozeniny a Vánoce v rychlém sledu během měsíce. Manžel mi letos všechny dárky zabalil naráz a mohla jsme si vybrat jak z kouzelného klobouku. Vybrala jsem si hned zkraje pěkné špeky - dvě přadena Drops Lace - juch a vysněná kabelka od Mitanových k černým kozačkám, dvakrát juch. To se fakt povedlo. ♥


K tomu všemu pletení s Vlněnou sestrou....no já se mám.  Tak ať jsou i Vaše dny tak sváteční a všem Kateřinám posílám píseň.




9 komentářů:

  1. Katerino, tak ke vsemu tomu hodne nej ....
    Bude se krasne plest, znam Lace z vlastniho pleteni.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno dobré k svátku, Kateřino!

    Jinak jedeme na stejné vlně, fialková LACE, největší ach :-) A dívala jsem se na ty kabelky, hmmm, krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) manžel má dobrý vkus, holt...

      Vymazat
  3. Krásný sváteční den přeji, všechno nejlepší k tomu a ať celé svátečně-narozeninovo-vánoční období je skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) jen čekám, zda si už konečně někdo všimne toho motýlka v mém fler boxu. pokud ne, budu si ho muset koupit sama:-))

      Vymazat
  4. Katko, velká gratulace k přízím/tašce/muži/sestře/atd. :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. :) Přeji vše nej k svátku! A dárky opravdu nádherné!! Tak ať se kabelka krásně nosí a z vlny ať je brzo něco krásného :) Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Káťo k včerejšímu svátku vše nej :-) pa Šárka

    OdpovědětVymazat