pondělí 9. prosince 2013

Perníky, peklo a vůbec




Tak další várka perníků, tentokrát už jsem si na spálení dávala velkýho bacha:-). 
Je tak osvěžující mít občas aspoň na chvilku doma jen dvě děti.

Když jsem v lednovém Marianne Bydlení uviděla tuto reklamu, která podporuje stereotyp, že pletou jen podivíni, trochu mě to naštvalo. Ta paní vypadá fakt divně, je mi jí skorem líto.
Pak jsem si pustila rozhovor s Václavem Cílkem, který pravil, že reklama je dílo ďáblovo. 
Tak to trochu vysvětlovalo.
 Akorát, že on to myslel asi opravdu hodně vážně. 
Václav Cílek je vždy insiprativní, i když z toho co říká, jde trochu mráz po zádech.

5 komentářů:

  1. Hm, divné, zvlášť v dnešní době. Měla jsem pocit, že nadšení pro ruční práce se vrací. No, tak asi ne každý to podporuje :)

    Hezký den! Jolana

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za odkaz, pustila jsem si ho,až dnes a budu šířit dál, protože je to opět skvělý rozhovor. Pletení určitě není pro podivíny, to může prohlásit jen někdo komu pod rukama na dvou jedlicích nevzniklo žádné dílo. Pletařské úspěchy přeju M.

    OdpovědětVymazat
  3. Naoplátku :-) http://www.rozhlas.cz/dvojka/jaktovidi/_zprava/opravdovou-zmenu-nejen-v-politice-vaclav-cilek-ceka-az-po-dalsim-zhorseni--1279543

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, jako vždy zajímavé....

      Vymazat
  4. Betlém mě rozesmál :).
    Díky za odkaz. Uchem jehly jsem už dlouho neposlouchala a Cílka si určitě pustím.

    OdpovědětVymazat