úterý 31. prosince 2013

PF 2014


Rok, který právě končí, nebyl z těch jednoduchých. 
Zažili jsme toho všichni hodně, nemoci i uzdravení, smutky i radost, konce i začátky.
 Celým rokem  mě provádějí knihy, tentokrát to byly tyto tři,
které nějakým způsobem mluví o tom stejném. 
Přeju nám všem co nejvíc žité přítomnosti každým dnem nového roku!

Věčný život se odehrává právě nyní. Jsme jím obklopeni, jako ta ryba v oceánu....
                                                                                     A.d.M.

10 komentářů:

  1. Krásně napsáno...
    Vše dobré do nového roku! Tobě a celé rodince!

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasná myšlenka. Napíšu si ji do diáře. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno dobré v novém roce celé úžasné rodince ...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nový rok i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Do nového roku přeji pevné zdraví a dostatečnou dávku štěstí. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Tvé knížky mě zaujaly. Hned jsem se na internetu musela podívat, co jsou zač. Hmm, zní zajímavě všechny tři. Tu spodní už mám objednanou a už se na ni moooc těším. A představ si - náhodou je u nás přednáška s Karlem S. Tož nevím, je to fakt náhoda?

    Kdybys mi prosím mohla poradit... Kterou z těch dvou zbývajících mám shánět dřív? :o) Jestli to jde teda posoudit. :o) Díky a hezký večer. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že nic není náhoda, Jitko:-)) Řekla bych, že obě další knihy stojí za to mít, obě jsou krásné a těžké, obě mluví o stejném...Mello je víc šmrncnutý Východem (Indický jezuita), takový volnější, Rohr víc zasazený v západním myšlení, ale oboje velmi inspirující a rozhodně na vícero čtení dokola. Ať Vás knihy osloví:-)

      Vymazat
    2. No, tak to si asi fakt budu muset obstarat obě. Jsem zvědavá čím dál tím víc. ;o) Děkuju za rychlou odpověď.

      P. S. Doufám, že jsem tykáním neurazila, ve světě blogování mi to přijde takové nějaké... ...jednodušší... :o)

      Vymazat
    3. Tak to je nejlepší řešení:-) a tykání je uplně v pohodě....K

      Vymazat