neděle 22. prosince 2013

Předvánočně chlebový



Kváskový chléb mě lákal již dlouho, ale jaksi nebyla síla. Pak stačilo potkat Petru a měla jsem naráz v lednici kvásek a v mailu odkaz na kurz Luboše Kobedy. Po upečení prvního vlastního chleba typu "balvan" jsem usoudila, že ten kurz bude nutný. A byl skvělý. A první vlastní chleba se povedl. Na dnešní partičkovou vánoční besídku už stačilo udělat pomazánky.......krásný zbytek do Vánoc!


8 komentářů:

  1. Ani nevíš jakou mám radost! Ať se kvásek Otesánek těší dobrému zdraví a nakypří Vám ještě hodně moc bochníků. A ta vůně co? Chleba dělá domov doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přijde čas a taky to pěčení vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem potkala Petru.......Petra ví ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Kateřino, přeji krásné Vánoce ... Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za odkaz na kurz. Dnes jsem se z něho vrátila a jsem nadšená! Díky moc. K.

    OdpovědětVymazat