čtvrtek 5. prosince 2013

První adventní









Tak i u nás začal advent. Doba, kdy mám pocit, že jdu úplně podvědomě proti proudu a snažím se co nejvíc se vyhnout tomu pseudoadventnímu vánočnímu něčemu, co se odehrává venku a do města raději nechodím.  Když je něčeho moc, tak je toho zkrátka moc a mně se v adventu nechce dělat nic, co nejmíň, uzavírám se tak nějak do sebe. 
Jsou věci, které být ale i u nás musí. Třeba věnec. Nebo perníčky. 

Aby fotky nemátly svojí zdánlivou idylou, dodám pravdivou legendu: Matyho jsem u perníků zachytila asi 5 sekund poté co přišel a asi 2 sekundy před tím, než prohlásil, že ho to nebaví a odešel. Co vykrájel Kuba, jsem poprvé v životě spálila (mohu se utěšovat domněnkou, že Hýňa v době mé nepřítomnosti osolil troubu, protože takto rychle se perníky ještě nikdy nedělaly.) Můj koutek s pletením v obležení lega a dupla -  realita, která úplně vystihuje moje pocity....Usmívající Hýňa, který na mě celý den křičí, při každé příležitosti mi vyrvává práci z ruky a za ruku mě tahá někam, kam chce on.  Konec citace z deníku zoufalé matky:-)
Výhled z okna je pořád stejný a to uklidňuje.

10 komentářů:

  1. :-D :-D :-D ... jako u nás před dvaceti lety. Na ten pocit obležení do smrti nezapomenu :-) Děti byly VŠUDE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vyhlídky jsou, že to přejde. A nesmějte se mi::-))))

      Vymazat
    2. Já se nesměju - tedy aspoň ne moc :-) Jasně, že to přejde. Patnáct dvacet let ještě vydržte a bude to lepší...

      Vymazat
  2. ... no proste klasika vsednich dnu .... u nas je to podobne ....

    OdpovědětVymazat
  3. Kači díky...to jsem si potřebovala přečíst! I tak jsi supermáma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dík. Supermatka ale rozhodně nejsem, spíš hodně unavená, vysátá matka, která začínajíc 9.rok MD potřebuje především být sama....což moje děti jaksi nechápou....a taky to nejde dohromady s mým 2letým batoletem. ...:-)

      Vymazat
  4. katko, diky! za to, ze je to pravdive. tiez mam 3 synov v podobnom veku a uplne tomu rozumiem (aj ked moja materska nebola 9 rokov v kuse). ale u nas je lego VSADE. okrem zachoda. aj ked teraz si nie som celkom ista...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katko,
    jedna moje kamarádka, když jsem ji poslala na Tvůj blog, aby si prohlédla všechny ty hezké šátky a čepičky, mi řekla..."ty Katčiny děti mají krásné dětství"....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík Blaní za podporu:-) kaktus krásně kvete!K

      Vymazat