středa 18. prosince 2013

Yarn Along


Čtu rozhovory se slovenským biskupem Róbertem Bezákem. Po dlouhé době slovensky a je to pěkně těžké - maximální soustředění nutné, docela zajímavá zkušenost...
Pletu toho víc:-), ale zvěřejnitelné je jen toto - Simple Sprinkle od Veery V., příze Lima od Dropsu, jak jinak...


Připojuji se k Ginny, i tyto "Jesse tree ornaments" jsem viděla poprvé u ní na blogu.


I vzejde proutek z pařezu Jišajova a výhonek z jeho kořenů vydá ovoce. 
Izajáš 11, 1 

Taky je u Vás taková tma, že se nedá vůbec fotit?

10 komentářů:

  1. I like your Simple Sprinkle Cowl. The colours look very nice together!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta šála je ohromná. Jsem zvědava, jestli přijdu na to, jak se plete :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. D9ky! Jsou to zkrácené řady (short rows), zpětně velmi jednoduché, nicméně bez návodu bych to nedala, stojí to za to, je to jedna z nejzajímavějších věcí, co jsem kdy pletla:-)

      Vymazat
  3. Zajimave to vypada.... jsem neco podobneho uz pletla ( dalo mi ale dost premysleni, nez jsem navod pochopila :o)
    Zjistila jsem, ze drzim jakysi zvyk ... vloni pred Vanoci prvni baretka dle tveho navodu a letos opet tak, aniz bych to nejak planovala. nakrcnik dle Jany z Kohoutaku a cepice od tebe ... slava blogovani !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, blogování je zuper, že? tolik se člověk naučí...nákrčník i čepice jsou krásné!

      Vymazat
  4. tu knihu dostat kupit aj v cesku? :O
    tak som zvedava, ci sa budu myslienky pacit, rb je velmi mudry clovek.
    a velmi pekne dekoracie i sal, samozrejme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek od kamarádky, koupila ze Slovenska, ale prý se dá koupit i zde.:-)

      Vymazat
  5. Šál strašně krásný, jej jej :) hodně z Veeřiných projektů se mi líbí.
    Mimochodem jsem nedávno taky šáhla po slovenské knize (po hoodně dlouhé době) a říkala jsm si, že dřív mi to slovenské čtení šlo líp....mám slovenštinu ráda, ale v televizi a rozhlase je slyšet už málokdy. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  6. ten šál je krásný. Těším se na povánoční zveřejnění tajných projektů :-)

    OdpovědětVymazat