pátek 10. ledna 2014

Always look on the bright side of the life...


 Pokvetou.....
 
  Sehnala jsem normální černé lodičky! Už jsem přestávala věřit. Dokonce jsem sehnala i šaty, které nejsou pouzdrové, už jsem taky nevěřila. Máme kamarády, kteří nám pohlídají děti, tomu jsem ale věřila....suma sumárum: můžem jít na ples.....


  Domácí kváskový s máslem a solí....nejlepší jídlo na celém světě....

  Svítilo slunce....


Přestože pletu v každé volné chvilce jak drak, nebolí mě ruce!
Svět je plný zázraků....


5 komentářů:

  1. Botky krásné a na šál jsem moc zvědava :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsem krátce přemýšlela nad novou plesovou garderóbou. Jak skvělé by bylo kdyby se nám tu udržely kroje. To by člověk jen vyměnil nějakou tu pentli, v mém stavu (provdaná) by narazil čepec a ušetřilo by se za švadlenu i za kadeřnici :) Chlebík teda jedna báseň.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi pokvete... Jedno poupě už se rozvinulo. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Katko, na mém blogu je návod na tu hvězdu, o který jsi měla zájem ;-) Jana

    OdpovědětVymazat