středa 1. ledna 2014

Daybreak

Mám tu tolik fotografií, které bych s Vámi chtěla sdílet a nakonec jsme se rozhodla začít od úplného konce. Tento krásný šátek jsem si upletla během svátků a jmenuje se Daybreak - rozbřesk, svítání - začátek - na začátek roku se hodí a pro mě znamenal krásný konec toho roku minulého.









Poznámky:-)

Příze: Jawoll Magic (0,65 klubka) a Drops Alpaca  517 (1,6 klubka) - obojí 10 * z 10
Návod: Daybreak od Stephena Westa
Jehlice: 3,5
Dojem: jedna z nejhezčích  věcí, co jsem kdy pletla, jednoduché, zároveň ale tak dobře vymyšlené, opravdová nádhera♥


 


11 komentářů:

  1. Tak ať takhle krásně u vás svítá celý rok...

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny, stastny novy rok tobe i tem krasnym klubickum

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásný šátek! Krásný nový rok!
    Jolana

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je fakt nejkrásnějšejší!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce, myslím, že sluší náramně i barevně.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní! Pletené šátky se mi poslední dobou líbí čím dál tím víc. Já se snad budu muset naučit plést... :o)
    Úžasný rok 2014. ♥
    J.

    OdpovědětVymazat
  7. Ma v sobe jakesi to kouzlo ... kdybych pletla tak rychle, jak rychle pripisuji pletky do seznamu " nutne potrebuji" ... ale ten urcite upletu. Uz jenom kvuli tomu tvemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, má kdesi uvnitř kouzlo....a plete se rychle...žádné velké finty.-)

      Vymazat