čtvrtek 30. ledna 2014

Dnes vidím fialově


A teď jednotlivě, každý kousek je něčím speciální.

 Návleky od maminky, ta šňůrečka mě vždy dojme.

Byla jedna brož, dárek od milé kamarádky. Bohužel po dlouhém zvažování jsme usoudila, že opravdu nejsem broží typ. A pak mi to sepnulo a brož jsem dala na starou baretku, která zastíněna novějšími kousky, ležela v košíku na dně. No a teď bude patřit zase k těm hodně nošeným.
Jeden z pokusů o autoportrét, ostatních 150 jsem smazala:-)


 Když jsem objednávala dárek pro Vlněnou sestry, neodolala jsem a za peníze, které dostávám každý rok od babičky, jsme obdarovala i sebe. Ovšem jiný odstín - Mumbai. Už si na ni brousím zuby a tak jsem si ještě před rozmotáním to krásné přadeno musela vyfotit.

 Fialové malé potěšení jako dárek. Ashford Cowl z 1.5 klubíčka Drops Nepálu.

Tím končí moje fialové mámení a přeju všem krásné pololetní prázdniny:-)





10 komentářů:

  1. Nádhera, Kateřino! A to já vlastně fialovou nijak zvlášť nemusím, i když v poslední době nějak infiltruje do mého šatníku sama... To přadeno je úžasné! Jak se to přes etsy objednává? To je třeba asi platit přes počítač kartou, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Petko:-) fialová je úžasná barva! Přes Etsy to jde až neuvěřitleně jednoduše - je ale potřeba mít "tu" kartu, s kterou lze provést platbu přímo (ne převodem na účet), nebo mít PayPal. Můj muž ji má a já jsem si chytře opsala ta potřebná čísílka, takže už ho ani nemusím obtěžovat:-)) Jo, je na tom něco omamného a zároveň pro mě zneklidňujícího ta jednoduchost - pár kliků na počítači na nějakém americkém serveru a do týdne tu mám vlnu z Finska...no ale využijme toho, než se to zhroutí:-)) PS: z Finska jsme objednala mimo jiné kvůli příjemnému poštovnému.

      Vymazat
  2. Fialoově já vidím moc ráda :o) Moc hezké tvořeníčko :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Katy, autoportrét je krásný! Jsi na něm taková jemná...já vím, nejsou tam brýle, ale stejně...Paráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Fialová není moje barva, ale líbí se mi všechno:) hlavně pohromadě

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je krásný set. Ta melírovaná vlna mě úplně nadchla. A konečně je pořádně vidět i autorka, které to sluší!

    OdpovědětVymazat