pátek 31. ledna 2014

Eskimácký příběh


Někdy v listopadu jsme zatoužila vyzkoušet pořádně tlustou vlnu - Drops Eskimo se  k  tomuto experimentu přímo nabízelo a tak teď podávám zprávu, jak to celé dopadlo.

 Nejprve jsme si na Ravelry našla krásný nákrčník se sovičkami - Owl Cowl - jupí, super!



Upletla jsem to během jednoho dne, ale výsledek nebyl takový, jak jsem očekávala. Nákrčník byl příliš velký na to, abych  ho nosila pod kabát (pravda, udělal jsme ho větší než jak je v návodu psáno), příliš malý na to, abych ho nosila na kabát, zanořena v něm až po nos, měla jsem neustále zamlžené brýle, no nic praktiš.... a navíc mi ještě 3,5 klubka zbylo. Nuže - po anglicku "frogged", čili zažabákovat, čili vypárat.

Varianta č. 2 - GAP tastic Cowl - ten už je perfektní, všechna vlna spotřebována....jednoduchý hráškový vzor, teplý jak rozehřátá kamínka. Dnešní ranní model alias eskimácký skřítek dělal naprosto profesionální pohyby, má nakoukáno.








 

6 komentářů:

  1. Zažabákovat? To je úžasný výraz, začnu tento kalk užívat - to je mnohem optimističtější než p-á-r-a-t :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné Eskimo a u nás se nežabákuje, u nás se couvá !

    OdpovědětVymazat
  3. Krajkářky paličkují pozpátku. Dost často pozpátku i pletu. Zažabákovat je luxusní výraz.

    OdpovědětVymazat
  4. taky neznám, ale pářu, žabičkuju aneb kráčím, kráčím krokem račím....

    OdpovědětVymazat
  5. hm , jen se zachumlat ,nadhera!
    Muzu vedet jestli tahle vlna opravdu vůbec nekouse ,jak se u ni pise? Diky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzano, ono je to velmi subjektivní, znám lidi, které kouše něco, co mě vůbec nekouše...bohužel je to tak. Ale mně Eskimo opravdu nekouše, je měkké, není tak hebké jako merino, ale prostě nekouše.Důkaz je i můj syn, který si nákrčník ochotně omotával kolem krku, jinak mívá ze všeho pleteného osypky a amok, takže to bych brala za bernou minci:-)
      K

      Vymazat