čtvrtek 30. ledna 2014

Mimo

 

Tímto nákrčníkem trochu vybočuji z mého obvyklého růžovo-fialovo-tyrkysového ladění, tak uvidíme, co to se mnou udělá:-) 
Vzor je to krásný - September Circle - pletl se výborně, příze Jawoll Magic Dégradé ozkoušena a dostala "výborně". Pleteno na jehlicích 4,5 - "pro více krajkový vzhled", jak bylo v návodu.

Pro někoho se může zdát pletení krajkových vzorů zkouškou trpělivosti,
 já osobně bych zase nedala toto!


PS: Kdyby někoho zajímalo, jak dopadl krajkový bílý šítek z předchozího příspěvku, tak nijak. Udělala jsem ve vzoru chybu a pak jsem celý projekt vzdala. I to se stává!:-)

6 komentářů:

  1. Abys nedopadla jako já s růžovou. Jednou jsem zkusila a teď po ni všude sahám automaticky.
    A přitom do mého života nikdy nesměla. Tahle tvoje kombinace je přesnou směsicí mých oblíbených barev. Bude tvůj? :) Ptám se jen tak :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, uvidím s barvami, nějak si pořád nejsem jistá, takže ho klidně vypustím do světa:-), jen tak...ještě jsem ho neměla na sobě.....

      Vymazat
  2. Tohle klubíčko má nádhernou kombinaci úžasně sytých barev, kterým asi nejde odolat. Ve vzoru hezky vyniknou. Podařená veselá pletka!
    Z nevyvedeného bělouše si nic nedělej, asi na něj nepřišel ten správný čas. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Fascinuje mě, jak ty barvy vycházejí!

    OdpovědětVymazat
  4. Nákrčník je moc povedený a ty barvičky !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně barevný, líbí se mi:-)

    OdpovědětVymazat