úterý 14. ledna 2014

Pro Janu



 




Pokaždé když pletu pro někoho jiného, je to velká radost a potěšení a taky napětí, jak to dopadne a jestli se to povede. Z tohoto šátku pro Janu Grešákovou mám radost a věřím, že udělá radost i jí:-). Vybrala si vzor Springtime Bandit a antracitou přízi Drops Alpaca

Jani, ať slouží, hřeje a těší.

(Poznámka pro pletaře - jehlice 4,  spotřeba 2,7 klubek, prostřední část vzoru jsem opakovala 8krát; rozměr 140cm x 60 cm).
Děkuji synovci Peťovi, který nejen že mi hlídal děti, ale ještě mě před tím fotil:-)

10 komentářů:

  1. Nádhera! Už se ho nemůžu dočkat....

    OdpovědětVymazat
  2. Připomíná mi pavučinku. Krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný, opravdu jako pavučinka! Krásná práce! Díky, že už můžu pozdravit a komentovat.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jste to naplánovaly a Ty tradičně krásně upletla:-) Gut.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer. Nedávno jsem objevila Váš blog a je úžasný. Pletete a háčkujete nádherné věci. Jsem ráda, že takovéto blogy existují. Inspirují mě a jišťuji že nejsem sama, koho baví ruční práce. Docela mě zaujal příspěvek - Mariana bydlení a paní jak pletla a Váš komentář. Lidé na mě občas koukají jako na blázna, když někde řeknu že pletu a háčkuji. Nedokážou pochopit, že mladá ženská plete a háčkuje. Pro spoustu lidí je to zbytečnost, přežitek a když tak to přece dělají babičky v důchodu. Nechápou proč pletu, když se svetry a další věci dostanou v krámu a daleko levněji. Pro mě je to koníček a jsem ráda, že takto postižených ženských je u nás docela dost. Jen by mohlo být více krásných obchodů z vlnami takových jaké jsou v zahraničí.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Terezo, děkuji za příspěvek, na toto téma zrovna připravuji příspěvek na blogu Vlněných sester:-) jsEm ráda, že lidí, kteŘí ocení rUční práci, nebo se jí věnují přibývá.A s těmi obchody je to těžké, ale něco se u nás už naštěstí sehnat dá:-)) aŤ SE DAŘÍ k

      Vymazat
  6. MOC KRÁSNÝ.
    BARVA JE TAKÉ VELICE PĚKNÁ.
    URČITĚ POTĚŠÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna včera jsem ho (ten Tvůj) na ravelry obdivovala. Chtěla jsem nahodit, ale nevím, mám ráda překvapení a takhle bych věděla, jak krásně mohl dopadnout...
    Velikost i barva je parádní a alpaca.... vrním blahem.
    Kája

    OdpovědětVymazat
  8. Díky všem za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat