středa 8. ledna 2014

Yarn Along



 Kniha: W.P. Young: Chatrč. Čtu již podruhé, znova zasahuje, kniha o tragédii a lásce Boží.

Pletu: Springtime bandit pro Janu G. 

I read Shack by W.P.Young.
I knit Sprintime bandit for Jana G.


Stromeček letos necháváme až do Křtu Páně, i když počasí tu v Brně spíš zavání Velikonocemi...

6 komentářů:

  1. Jéééé..jsem napnutá. Chatrč jsem četla docela nedávno...a přiznám se, že to pro mě nebylo úplně to pravé ořechové....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme taky docela zvědavá a těším se až tu šedou hmotu napnu a vzor z ní bude na mě zářit:-) Chatrč nemusí sednout každému, tomu úplně rozumím:-)

      Vymazat
  2. Slyšela jsem velmi protichůdné reakce na tuhle knížku. Začíná se mě zmocňovat zvědavost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jsou lidé, kterým tento "americký" styl nesedí, já patřím k těm druhým, brečím, brečím, brečím...téměř na každé straně. Tak si vyberte:-)

      Vymazat
  3. Chatrč mám doma připravenou nějakou dobu, ale potřebuji asi na ní čas, zatím čtu ostatní dárky, tak jsem zvědavá... i na šátek ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Cahtrč není obvyklá knížka, je to zásah, ale myslím, že druhá část to hodně hojí....Přeju pěkné čtení čehokoliv:-)

      Vymazat