středa 22. ledna 2014

Yarn Along


Pletu šátek pro maminku k narozeninám - Feather and Fan Comfort shawl. Použila jsem jedno přadeno Drops Lace, dvě vlákna naráz, je to teda piplačka, neskutečná, už teď se těším až to bude za mnou:-).
Knížka již dočtena: Cheryl Strayed - Divočina.
Cheryl se vydala na pouť - 1770km pěšky - smířit se sama se sebou...
Na str. 286 píše: 
Trekovat po PCT (Pacific Crest Trail) znamenalo stále dokola jako šílenec plést  a párat jeden a tentýž svetr. Všechno co člověk získal, zase nevyhnutelně ztratil.....

8 komentářů:

  1. Blbej vzor nebo blbý skrz ty dvě vlákna lace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skrz ty dvě vlákna a vůbec Lace je prostě piplavá tenká nit a jakékoliv zamotání nebo uzlík s emusí řešit odstaněním...navíc jsme zjistila, že mám chybu - grrr - takže budu asi 4 cm párat, očko po očku (nahazované, splítané...) no dnešní večer bude výživný....

      Vymazat
  2. tak trekování po PCT už mám asi za zebou, jeden svetr, páraný minimálně 7x, můj první a stále jsem nebyla spokojená...kdoví, kde je mu konec

    OdpovědětVymazat
  3. Než bych pletla z LACE, to bych radši vyrazila pěšky :-) Nota bene ještě LACE párat!!! Uááá!

    OdpovědětVymazat
  4. Katu, já tequilu pletla puvodne jednonitkou na trojkach. Maras. Pak jsem sla nastesti Ogarkovi utrit nudli a Benji mi z ocek vytahl jehlici. Tvou trpelivost na nabirani jsem nemela, tak jsem to brala jako znameni, tu pulku salu jsem vyparala a nahodila dvojnitkou. Vypada to mnohem lepe. Diky, deti...
    Drzim pesti, at Tve parani a nasledne pokracovani probiha hladce / i kdyz treba zrovna obrace.
    Tesim. Opatruj se, zdravim, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky za povzbuzení, právě k tomu jdu usednout, budou to asi 4 řady, samé k2tog ve dvounitce, úžasný!!! no ale což, už se mi z toho nechce vycouvat. Ale další Lace projekty odložím na jindy a po tomhle si dám něco na "at least no. 6" :-)))) pa

      Vymazat
  5. Kači, šál vypadá skvěle a určitě bude neuvěřitelně krásný a heboučký.
    Pochopila jsem, že mám dvě klubka Lace zanechat v šuplíku do doby, než budu mít buď sebemrskačské sklony nebo než se naučím pořádně plést. :-) Zjevně nic pro začátečníky. Petra

    OdpovědětVymazat