čtvrtek 13. února 2014

Včera večer a dnes ráno






Bohužel musím říct, že pomoc všech tří chlapců v kuchyni mi nevyvolává jen pozitivní pocity:-) Mají extrémně dobrý sluch na ten správný šuplík s mixérem a hned jsou všichni tu, tři židle zablokují celou linku a šest ruk se pere o to, kdo bude míchat a pak o to, co budou olizovat. Někdy se mi daří zachovat klid, myslím, že to bude čím dál lepší. Bábovka se povedla:-).

10 komentářů:

  1. To znám:))) A to se mi tam motají ty židle jen dvě. Ještě třetí a už nevím, jak bych se tam vešla já:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to je ale pomocníčků :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoho dne tyto chvile budou krasne vzpominky.

    OdpovědětVymazat
  4. Katko tak unás je to podobné, jenom ty židle jsou dvě. Horší je to, když začnu prát prádlo v ruce. To má náš malej asi nějaký radar a okamžitě je v koupelně, vezme stoličku a už má ruce v umyvadle a pere. Pokaždé ho musím převlíknout. Rukávy má ucourané až k loktům.
    Měj se Terka

    OdpovědětVymazat
  5. Výborný! :-) Taky mám často z té ochotné "pomoci" oči navrch hlavy... Ale je hezký, jak chtějí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, jsi sand první, kdo to veřejně přiznal. Mě tahle pomoc stojí spoustu nervů, holky jsou děsně rychlé a nedovedou ani chvilku jen koukat. A to mám jen dvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, dík, jo mě stojí hodně nervů víc věcí, mateřství je náročná disciplína.

      Vymazat
    2. Katko máš pravdu, že mateřská je nároční a některá část opačného pohlaví to neocení a nechápe. Slovo mateřská dovolená musel vymyslet chlap, protože jim přijde, že jsme doma na dovolené a oni chudáci musí chodit každý den do práce. Když jsme se bavily nedávno s kámoškama tak jsme přišly na to, že všechny večer padáme občas zprominutím na hubu a jsem utahané. Chlapi dávno spí a my stále doma něco doděláváme.
      T.

      Vymazat
  7. :))))) Mám pocit, že jsem u nás doma:)))) Šikovní chlapci!!!! R.

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, nádhera, tahle minireportáž ze života mě fakt potěšila a zahřála u srdce. Takhle nějak by mělo vypadat zpravodajství :-). Děkuji.

    OdpovědětVymazat