středa 5. února 2014

Yarn Along

Po delší době se mi podařilo půjčit si v okolí několik zajímavých knížek 
a tak se mohu připojit k Ginny.

 Pletu šátek, který se jmenuje Diving in. Ponořit se....myslím, že kniha se k tomu moc hodí....

Včera jsem ji doslova zhltla - knihu Ebena Alexandra - Jaký je život po životě (v ang. originále mnohem výstižněji Proof of Heaven)

Víra je pro mě součástí života a přesto je čtení svědectví člověka, který nejen že veřil, 
ale i viděl, dech beroucí.

Aniž by použila slov, dívka na mě promluvila...její sdělení mělo tři části a kdybych je měl přeložit do pozemského jazyka, řekl bych, že by zněly asi takto:

Jsi milován a opatrován, vřele a navěky
Nemáš se čeho obávat.
Není nic, co bys mohl pokazit.




2 komentáře:

  1. Nedá mi to, stále mi to vrtá hlavou. Vy čtete při pletení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, jen ráda pletu a ráda čtu:-) tak to má myslím i autorka tohoto nápadu Ginny Sheller (viz odkaz v blogu). Zároveň zatím ne:-))

      Vymazat