sobota 1. března 2014

♥♥♥




Dnes jsou to tři roky, co jsem začala psát tento blog.
Docela dlouhá doba.
Občas se stává, že musím před někým z přátel nebo rodiny toto svoje "odhalování se na internetu" obhajovat. Ale já mám pocit, že pořád víc dostávám, než dávám. 
Tolik mi tohle blogování dalo,
že bych bez něj byla někde úplně jinde.
Prostě obdarování všemi směry.
Obdarování.....giveaway...tak nějak si to překládám.
A posílám do světa jarní věnec.





Kdo zanechá pod příspěvkem komentář, bude v pátek zahrnut do slosování o něj.

A děkuji. Všem.

20 komentářů:

  1. Skvělé, Kateřino, gratuluju :-)
    Naprosto s Vámi souhlasím, také díky blogování dostávám mnohem víc, než bych kdy vůbec čekala.
    Jehlice naleštit a vzhůru do čtvrtého roku!

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečné blahopřání k několikaletému virtuálnímu deníčku! Ať Ti dál přináší radost a nové známé.
    Jako čtenářka Tvého blogu děkuji, že k vám mohu virtuálně nakukovat a inspirovat se a těšit. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Kateřinko, blahopřeji k výročí blogu:-). Jsem moc ráda, že jsem tvůj blog na netu našla a že mohu chodit nakukovat. Pevně věřím, že tomu tak bude ještě hodně a hodně dlouho. Hezké březnové dny. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, zanechala bych i tak:). Přeju další hezké roky s Tvým blogem, jsem ráda, že jsem Tě poznala (i když jen virtuálně:).

    OdpovědětVymazat
  5. ten věneček se mi líbí - třeba se dostanu k tomu si nějaký podobný vyrobit....
    tento blog jsem objevila teprve nedávno, ale za tu dobu jsem tu už načerpala spoustu inspirace...díky za to...

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, mám Tvůj blog ráda a často se zde potěším. Přeji, aby se Ti i dále krásně psalo, pletlo a hlavně žilo....Blanka

    OdpovědětVymazat
  7. Katko, myslím si, že i my, kteří k Tobě nakukujeme, hodně dostáváme, takže děkuji za Tvůj krásný propletený blog :) Ať se Ti daří!
    Hezké dny, Jolana

    OdpovědětVymazat
  8. A je moc dobre ze ten svuj blog mate:-) je totiz psany s laskou, to se pozna;-) diky za nej a za nspiraci, kterou prinasi, a hodne stesti do dalsiho blogovani:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi báječná .. a Děkuji, že píšeš, že jsem Tebe a Vás našla .... moc ju.
    Ať se ti daří a dny jsou plné a krásné. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Mna poteší aj návod a venvek nemá chybu,ako celý blog.peťa
    petaflak@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Kači, jsem za tvůj blog moc ráda...a za šátek od tebe ještě víc.....:-) Jen tak dál a budu se těšit na další příspěvky....

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji všem za tak milá slova, moc si toho vážím.

    OdpovědětVymazat
  13. Fíha, už tři roky? A já sem chodím teprve chvíli. Ale i přesto jsem podle Vás už několikrát pletla, klubka objednala, takže jen tak dále! Věneček je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  14. Je opravdu nádherný a přitom tak jednoduchý....Milena

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný věnec, nepokrytě přiznávám, že píšu (i) kvůli němu... Ale jinak jsem Váš blog objevila zrovna když byl aktuální příspěvek s Vašimi kluky, jak se přetahují v kuchyni při pečení... hodně mě to oslovilo a pobavilo. Pročetla jsem blog od začátku a teď sleduji pravidelně. Jste šikovná, a s barvami to máme tak nějak podobně - fialová, tyrkysová, sem tam šedá...

    OdpovědětVymazat
  16. Dobré ráno, venku je opravdu jarně...I když chladněji, než by člověk předpokládal. Co vaši chlapci, už dlouho jsme je neviděli...Pletení je pěkná věc, ale jako novopečená babka jsem zvědavá i na děti...hezký den Milada

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych chtěl ten věnec nechat doma :) Manžel

    OdpovědětVymazat
  18. I já chodím ráda počíst a okouknout to, co neumím. Moc se mi tu líbí! Krásné narozeniny a kéž je jich ještě spousta! Klára

    OdpovědětVymazat
  19. Vše nej k narozeninám. Ten věnec je krásný.

    OdpovědětVymazat