čtvrtek 27. března 2014

Dnes







Přestože v tom, že jsme zavření doma, neshledávám žádné výhody, něco malého by se našlo. Už nebylo zbytí a musela jsm dodělat nějaké dodělávky, které tu mám týdny. Odstřižky látek se přerodily v malé kapsičky(to už včera). Nový věnec koupený už asi v únoru se konečně dočkal ozdoby a už visí v naší tmavé panelákové chodbě. Zrecyklovala jsem starý jarní řetěz, ptáčci ještě čekají na nějaké nové využití. Semínka slunečnic konečně v hlíně, Kuba přidal svoje včerejší pokusy.



 




Odpoledne jsem naznala, že v zájmu zachování duševního zdraví je potřeba prohlásit, že už jsme zdraví fyzicky a vyrazit alespoň před dům. Kluci se kupodivu zabavili hodně sami a já mohla obdivovat jarní zázraky, jako ty fialky v betonu u sklepních oken mě dostaly. 

3 komentáře:

  1. Příroda dokáže zázraky, jako třeba ty krásné fialky v betonu.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásní ptáčci a mile ozdobený věnec. Máte super nápady. :-)

    OdpovědětVymazat