středa 12. března 2014

Haruni


Příběh mého nového šátku začal v malé galanterii na Josefstrasse ve Vídni, kde jsem se zamilovala do Manos del Urugay a jejich nádherné příze Fino.
Koupit si přízi od této firmy pro mě bylo vlekým potěšením - jedná se totiž o neziskovou organizaci, která dává práci urugayským ženám a celé jejich počínání mi přijde velmi smysluplné.  Prostě láska na první pohled.
Příze Fino se skládá ze 70% z merina a 30% hedvábí a je to znát - výsledek je jak pavučinka. 





Vymyslet, co si z takovéto speciální a luxusní příze upletu, se mi jistou dobu jevilo jako nemožné. Ale jednou jsem to rozseknout musela a volba padla na jeden z nejoblíbenějších projektů na Ravelry - Haruni. Plést ho bylo velké potěšení. A nosit ho bude potěšení ještě větší. Vzpomenu si přitom na ty ženy na druhé straně planety, které tuto nádhernou přízi spřádaly a barvily, na papeže Františka, kterému daly Manos del Urugay deku a ovinutá touhle nádherou budu čelit životu mnohem snáz. Fino.


6 komentářů:

  1. Je krásný! To musela být radost plést.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano bylo to pletařské potěšení....

      Vymazat
  2. To je nádhera! Katko jste moc šikovná. Ta příze je úchvatná.....a šátek z ní vyrobený jedna báseň.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Kateřino, krásný .. ať nosí plno krásných myšlenek ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ách!! Je úžasný!! Petra

    OdpovědětVymazat