pátek 7. března 2014

Losování.....

Děkuji všem, kteří mi nechali přání nebo pozdrav pod výročním příspěvkem, moc se toho vážím.
Slosování o věneček proběhlo sice bez notářského dohledu, ale se vší vážností....






A věneček zůstává v Brně...
Poputuje k milé pletařce, která na pletařské srazy jezdí na koloběžce....bohužel nemá blog a ti, kdo ji znají ví, že kdyby blog měla, bylo by to zajímavé čtení:-)) 
Peťo, věneček vezmu v pátek na workshop:-) Budu se těšit!
A ještě jednou díky všem!

PS pro Blanche - konečně jsme zprovoznili rybolov, chlapci jsou nadšení!

 



 

7 komentářů:

  1. Tak to jsem taky nadšená, vyřiď chlapcům, že si někdy zahraji s nimi ... a zavzpomínám na dětská léta našich chlapců, B

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, to bylo napínavé losování :) Vítězce gratuluji :)
    Krásný víkend, Jolana

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji výherkyni věnečku - třeba si blog založí:-) Rybolov jsme doma měli také, synovi zájem vydržel a rybaří i dnes, ale na rybnících, řekách......a je to moc zajímavý koníček spojený s přírodou. Ryby pouští zpátky:-) ahoj Zuzana a hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Fňuk.
    Ale výherkyni gratuluji. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééééé!!!! Vůbec jsem to nečekala!! (Tyjo, jsem vyhrála, neuvěřitelné!!). Děkuji moc, bude mi velkou potěchou věneček vyvěsit a těšit se z něj. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Po návratu ze služební cesty jsem provedl revizi lístečků z klobouku a zjistil, že moje jméno zcela chybělo! O přítomnosti notáře si také můžeme nechat jen zdát. Příště už se nezúčastním (což Katka jistě jen uvítá).
    Zhrzený manžel :)

    OdpovědětVymazat