sobota 15. března 2014

Maluka



Vždy, když Vlněným sestrám přijde nová příze, mám neodolatelnou chuť ji hned vyzkoušet. Takto jsem zkoušela Greinu (2 klubka) a dopadla výborně - přírodní šmak to má, sem tam tuze lněné vlákno, chloupek, ale jinak velmi jemná a krásná záležitost.
Vzor je Maluka, pletla se celkem fajnově, ale k srdci mi nepřirostla a šátek snad pošlu dál někomu, komu se bude líbit. Pro případné pletaře, kteří se do vzoru pustí, upozorňuji na 
velmi nápomocné video.
Krásnou neděli všem.

6 komentářů:

  1. Šátek se mi líbí a hledám zajímavý návod na vypletení zbytků materiálu. Děkuji za inspiraci. Hezkou neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zase další krásný kousek......jak to děláte, že vám to jde tak rychle Katko?

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, obdivujem rýchlosť akou tu pribúdajú nové šatky, .... a všetky také dokonalé, peknú nedeľu. Na rodičovskej som aj ja tvorila inou rýchlosťou, ale teraz, ...

    OdpovědětVymazat
  4. to je ale láska ... hebká ...
    je fakt, že někdy něco takto vytvořím a přesně si ve finále říkám, že to není pro mne, ale to neva ... někoho jistě potěší ... ;-) .. je krásný ...

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou je prima. Moc milej.
    (Dočítám zpětně a nestačím žasnout nad Tvým pletacím tempem. Jsi neskutečná, nechápu nic.)

    OdpovědětVymazat