pátek 14. března 2014

Moje místo





Můj pracovní koutek se zase o něco vylepšil, něco přibylo, úložný prostor se vytáhl do výšky
a něco se přestěhovalo jinam. Jsem nadšená.

5 komentářů:

  1. Nová komoda! A záviděníhodný pořádek. Místo, kde se spřádají (nebo splétají??) sny. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. ten pořádek je opravdu záviděníhodný... ale toho místa je na mne málo- skladuji vše, co mi přijde pod ruku a do vašeho koutku bych se nevlezla ani s půlkou....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořádek za účelem focení není nic na co bych mohla být pyšná:-)) jinak bývá v okolí komody značné množství věcí prozrazujících, že víc než můj pracovní koutek se jedná o prádelnu a žehlírnu.:-))

      Vymazat
  3. Takový pracovní koutek je smyslem našeho pletařského života......Já mám těch koutků trochu víc, asi je to tím, že bydlím v domě. No trošku mám tentedci se s věcma roztahovat.....:))))

    OdpovědětVymazat