čtvrtek 6. března 2014

Moment

Někdy mám pocit, že si svoje místo musím v tom domácím prostoru neustále vybojovávat. Ano, uznávám, že některé kouty našeho bytu připomínají galanterii, ale musí vše ostatní být Legoland?? Nevzdávám to.....
 

Pudink poprvé se Zajícem.  Přiznávám, že já to poznala, ale kluci ne a to je hlavní, protože pro ně to dělám. Díky Lucii za tip! Jsou z něj i skvělé palačinky!


Ptáčci hotoví, ale stále nejsem spokojená s rámečkem. Původní nápad, že je pověsím ve vyšívacích kruzích se nepovedl, nešly pověsit. Takto se mi to také nelíbí, jak je látka shrnutá.... nějaký nápad nemáte?

15 komentářů:

  1. a co tak nalepit na paspartu? popř. přichytit (vypnout) i v tom rámu?
    jinak vypadají hezky-můžu se zeptat,jakpak jsou vytváření?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nápad, nicméně musím říct, že to není jednoduché vypnout tu látku - v podstatě jsme se snažila....budu ještě přemýšlet. Jinak jsou z filcu, trochu vyšití bavlnkou, nic složitého... mšla jsme je napnuté v kulatých vyšívacích rámech:-)

      Vymazat
  2. Katko, a do rámaře je nechceš odnést? Jsou opravdu krásné a oni by si s tím poradili. Takhle mi pán krásně vypnul výšivku. Ano, už je to za penízky, ale tihle ptáčci by si to snad i zasloužili :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolano, dík za tip, to mě nenapadlo, ale přece jen, tak zas exklusivní nejsou, abych do nich investovala:-)

      Vymazat
  3. palačinky bych si dala. Tulipánům to moc sluší, mám je ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych nevzdávala pověšení ve vyšívacích bubínkách. Pořádně vypnout, zatáhnou za použití šroubováku a pak odstřihnou souměrně s bubínkem, event. zajistit lehce lepidlem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Petro za radu, já jsme to nemohla dotáhnout a látka vzadu mi vadila...tohle mě nenapadlo:-)

      Vymazat
    2. Některé bubínky, zvláště ty levnější, netěsní pravidelně. Pak mě ještě napadá, vystřihnout proužek plsti a přidat mezi kroužky. Pak stáhnout a to by snad mohlo držet i bez lepení :)

      Vymazat
  5. Jo a k těm rostlinným mlékům a vůbec všem mlékům je pěkný článek v novém čísle Pravého domácího. Každý si udělej názor sám, ale důsledky používání sójového mléka u dětí mě přímo vyděsily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, neděs mě, budu muset tento časopis vyhledat, i když už jsme to nikdy neměla v plánu:-)

      Vymazat
    2. Článek je zajímavej:) O sóje jsem taky hodně slyšela a vím, že hodně lidí říká, že je silný alergen. Toho Zajíce používáme rýžovýho. To už si říkám, že snad nemůžem nic zkazit:)

      Vymazat
    3. Sójové mléko má (dle článku a několika odborníků se na něm podílejících) vysoký obsah rostlinných hormonů fytoestrogenů. Děti, které byly živeny převážně sójovým mlékem, mají v krvi tolik fytoestrogenů, jakoby braly 5 antikoncepčních tablet denně. Děvčata pak mají předčasnou pubertu a chlapci se vyvíjí žensky. Když nad tím tak přemýšlím, poslední dobou jsem poznala mnoho mužů, co asi dlouho jelo na sójovém mléku :)

      Vymazat
    4. Petro a Lucie, dík z apoznámky. Věřím, že ten jeden pytlík sojového Zajíce z mých hochů žádné metrosexuály neudělá.

      Vymazat
  6. Dostala jsem ale ted kvuli vam obrovskou a neodolatelnou chut na ty buchticky...a doma nic, cim by sly aspon nahradit...:-(....:-)

    OdpovědětVymazat