pondělí 3. března 2014

Večerní






Když mi z mého Metalousu zbylo 50g nádherné příze Kauni Effect Yarn EQ, věděla jsem, že z ní ještě něco vlekého udělám. Dlouho jsem vybírala druhou přízi k ní a Tosca Light byla dobrá volba. Výsledek je takový červánkový, nádherné barvy přechází jedna v druhou.

Vzor jsme si vymyslela sama s velkou pomocí tohoto odkazu.
A protože nemůžu mít doma, vše co upletu, je šátek k mání zde.



10 komentářů:

  1. Úchvatná kombinace barev, přesně podle mého gusta, krása! Milena Tejralová

    OdpovědětVymazat
  2. Óóóó, to TAKOVÁ krása! Ten se Vám, Kateřino, tak povedl... Ty barvy...

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, úžasný šátek, moc se Ti povedl. Zdravím, B

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je fakt moc krásně večerní. Líbí se mi moc i střihově.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja uz slintala na Rav., ale musim zas. Uzasny kus. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za milé reakce, je to všechno dílo té krásné vlny....:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kači, barvy jsi nádherně nakombinovala. Je vidět, že když nechybí vkus, nádherně se zužitkuje i 50 g krásné vlny, která pak pozvedne celé dílo. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten je krásný! Opravdu pěkně zkombinované barvy.

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle se mi moc líbí, už jsem pod jeho vlivem taky něco takového nahodila:)

    OdpovědětVymazat