neděle 6. dubna 2014

pro M.B.

Tento příspěvek chci věnovat Markétě Baletkové, velmi mě zasáhlo, co se stalo na jejím blogu.
A také všem ostatním blogerkám, které se nebojí na svých blozích mluvit i o tom, co se jim nedaří, i když tím nesou kůži na trh.

21 komentářů:

  1. Omlouvám se, že píšu sem, ale Markétce se mi to bohužel nedaří vložit, tak snad si to přečte tady :
    Milá paní Markéto, moc mě mrzí, že končíte, protože pro mne byla radost občas nahlédnout k vám, na děti, domácnost, moc se mi u vás líbilo a říkám nikdy jsem neměla pocit, že by kterékoliv z vašich dětí trpělo nedostatkem lásky, ba napak podle mne vyrůstají v harmonické láskyplné rodině. Pokud má někdo jiný pocit, tak si myslím, že problémy má spíš on sám se sebou a závistí. Na každém blogu, na každé diskusi se vždy najde nějaký škůdce, který dělá problémy, ale podle mne se takovým lidem nesmí ustupovat. Nenechat si zkazit tu radost. Doufám, že vaše rozhodnutí ještě přehodnotíte a nebo třeba zvážíte blog, který by byl jen pro uzavřenou skupinu lidí, kteří nemají chuť škodit ostatním lidem, moc se za to přimlouvám. Děkuji a mějte se moc krásně i celá vaše rodina Andrea Topinková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pod tohle se podepisuji taky. K Markétce jsem chodila strašně ráda, četla jsem příspěvky, které pohladily na duši. Markét, sice jsme se velmi pravděpodobně nikdy nepotkaly, na blog jsem nikdy nenapsala, ale fandila jsem celé rodině a často hledala inspiraci pro vlastní tvorbu, máš můj obdiv. Holt lidé jsou různí a ne všichni to s ostatními myslí dobře...

      Vymazat
  2. I mě to zasáhlo, četla jsem tu šílenou diskuzi teprve včera a pořád na to musím myslet. Nemůžu pochopit, proč lidi mají takovou potřebu ubližovat. Je mi z toho smutno. Markétin blog mi bude chybět.

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, děkuji, že jste to sem vložila, protože jsem se divila, proč Markétka už dlouho nevložila žádný příspěvek. Myslela jsem si, že je to kvůli zaneprázdněnosti, ale koukám, že to mělo jiný důvod. Mrzí mě to, protože z blogu Markétky jsem měla vždy jen hezký a pohodový pocit.
    Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes celý den na to myslím. Přečetla jsem až dneska, co se děje. A je mi z toho smutno. Hodně smutno. Bolí mě to i za Markét. I když ji osobně neznám byla pro mě a je velkým vzorem. A moc to mrzí...Markét, drž se!

    OdpovědětVymazat
  5. Kopnout si,urážet,hlavně se nepodepsat.Jak jednoduché.Hloupost a závist ruku v ruce.
    Katko,díky

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden hloupý anonym dodal ,,odvahu" ostatním.. Bohdana to napsala přesně - hloupost a závist. Mám vztek. A je mi smutno..

    OdpovědětVymazat
  7. A vše ve jménu demokracie a práva (či lépe "práva") na vlastní názor... Na konci jaké civilizace to žijeme?

    OdpovědětVymazat
  8. Už asi není nic, co by k tomu nebylo někde napsáno, je mi z toho taky moc smutno.... A je mi to velmi líto kvůli Markétě, kterou osobně neznám, ale i kvůli jiným krásným blogům, které jsou hezké i tím, že jsou osobní.... Simona

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsem čest poznat celou velkou rodinu p. Baletkové, a tak úžasnou a semknutou rodinu jsem nikdy v životě nepotkala a nepoznala. Učarovali mě :)
    To ,co udělaly ty závistivé a podlé "ženy" na jejím milém opečovávaném blogu mě opravdu ROZHODILO a NAŠVALO! Z anonymů jsem cítila závist, zlost,hloupost a lži!
    Markétko držte se, jste úžasná máma a máte můj obdiv. S velkým pozdravem Vám i celé rodině MarkétaH. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přidávám se k těm, kteří Markétce chtějí dodat sílu a ukázet, že existuje spousta milých lidí, že ti hašteřiví, závistiví jsou v menšině.

    OdpovědětVymazat
  11. Také se přidávám s podporou, dočetla jsem to až dnes a nevěřila vlastním očím.
    Dokážu pochopit, že někomu je blogování trnem v oku a nefandí tomu.
    Ale oplatit sdílení niterných takovou ránou je naprosto nesportovní.
    I kritika se dá sdělit slušně.
    Nejvíc mě překvapuje, jak takoví lidé, ještě mají pocit, že vlastně někomu pomáhají.

    Marky drž se, četla jsem tvůj blog dlouhou dobu a ač žiju život úplně jinak, tak tvoji rodinu obdivuju, tvůj blog byl a je pro mě inspirací.

    OdpovědětVymazat
  12. Přidávám se. Až dnes jsem se dočetla, co se stalo. Hrozně mě to mrzí. Markéty články jsem měla moc ráda. Byly psány s otevřeností, lehkostí. Vždy mne pohladily po duši. Je mi líto, kam ten bloggerský svět (a nejen ten) spěje...

    OdpovědětVymazat
  13. Blog paní Markéty jsem si prohlížela až včera a obdivuji, jak jedna žena dokáže vytvořit tak krásné zázemí pro tolik lidiček. Můj obdiv! Paní Markéto, ze zlých lidí si nesmíte dělat, zla je v poslední době okolo nás opravdu hodně.....(můžu potvrdit z vlastní zkušenosti). Sama jsem kvůli podobným lidem skončila s podlomeným zdravím......Musíme se vzchopit a snažit se obklopovat těmi, které máme rádi a snažit si dělat každý den alespoň maličké radosti. U vás to přece není problém, máte krásné, šťastné a zdravé děti a milujícího partnera a blízké v rodině, kterým na vás určitě hodně záleží. Jste pohromadě krásná, fungující a šťastná rodina a to je opravdu to nejdůležitější. Věřte, že ti co vás kritizují, mají kopu mindráků a v životě jsou nešťastní sami nad sebou......

    OdpovědětVymazat
  14. Kači, díky za to poděkování. Už se nedá napsat Markétě žádný pěkný vzkaz, tak si snad přečte u Tebe, že si cením její rodiny, tvorby, stylu i její rodiny, do které bylo radostí nahlížet. Bude mi chybět. Petra

    OdpovědětVymazat
  15. Markétko, vrať se! Petra

    OdpovědětVymazat
  16. Markét, chci ti jen popřát, ať tuhle nepříjemnost brzo hodíš za hlavu a nedělá ti to dlouho vrásky...třeba té paní fotka připomněla něco z jejího dětství, třeba se sama nacházela v situaci, kterou nastínila....třeba byla nemilované dítě a strašně by to chtěla změnit....třeba kolem sebe kope jen aby si toho konečně někdo všimnul ...nezlob se na ní. Můžeme se za ní pomodlit. Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu se zeptat, kdo je Markéta Baletková, že Vám všem tak chybí a co jí kdo udělal?
      Díky Marie

      Vymazat
    2. Najděte si marketa baletkova blog a předposlední článek a uvidíte jak dokážou být lidé hnusní. Divím se že jsou to pravděpodobně ženy, ale jedovaté jako hadi. Moc zdraví Irma Roudnická

      Vymazat
    3. Pochopila jsem, že paní Baletková někdy napsala, že křičí na své děti a lezou jí na nervy, zejména to nejstarší a z toho se strhla pořádná mela!!!! No a pak napsala paní, která jí zná osobně a blok skončil. A to je celé?????
      Hezký den Maru

      Vymazat