středa 23. dubna 2014

Velikonoční šití

Iva řekla Vlaďce, že mám šicí stroj a takhle to dopadlo:-) 
kapsičky z milovaného Echina a pastelkovníky....






No a pak ještě tahle koženka - vůbec netuším, proč jsem ji loni koupila, je strašně tuhá a neforemná....ale nakonec je z ní kabelka, barevná, echinová na léto. Jednoduchý tvar jsem okoukla u Nicenky a prošití poutek u Jany G. Mám z ní radost:-)




Velikonoční šití pro Vlněné sestry zde.

10 komentářů:

  1. Ta kabelka se vám moc povedla. Katko, tu koženku prošijete na klasickém šicím stroji? Já mám problém prošít i silnější džínovinu. Kapsičky a pastelkovník jsou taky moc zdařilé, pěkné nápadité látky. Prostě, kdo umí, ten umí. Já bych si ráda někdy ušila tašku gondolu, ale nikde jsem na ni neobjevila střih. Bez střihu bych si určitě netroufla.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta koženka je sice tuhá, ale jehla do ní vjede jak do másla, šije se uplně v pohodě:-)

      Vymazat
  2. Nádherné barvy! A ta vesta! Já se snad budu muset naučit plést. A to mám v ruce teprve 2 měsíce háček!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Počkej, co se stane, až Vlaďka řekne kamarádkám, že máš šicí stroj! :-D To se pak ani nedostaneš od stroje k pletení. ;-) Parádní dílo, ženo. Petra,Brno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, petro. trochu se toho bojím, protože šití je pro mě dost na dřeň a pletení se nevzdám!!! :-))

      Vymazat
  4. Kačenko, nádherné! Máš smysl pro kombinaci barev. Moc se mně líbí kytičkový pastelkovník (tu látku jsem prošvihla). A kabelka - eňo ňůňo:-))) Nádherná!
    A vestička - to jen užasle hledám bradu u kolen.
    Vlněná princezno, posílám pusu do Brna!

    OdpovědětVymazat