úterý 22. dubna 2014

Vesta od Westa aneb Gullfoss (+6)


 Vesta od Stephena Westa mě přitahovala od prvních návštěv Ravelry,
krásný název - vodopád na Islandu; zajímavý střih....
který jsem ve výsledku přizpůsobila svojí postavě;-)




Příze: Merino od Vlnapu
Návod zde.


Dnes předposlední oslava - 6 let.....nemůžu uvěřit.





6 komentářů:

  1. rozhodně zajímavý kus ... a sluší ...

    krásné slavení ...

    OdpovědětVymazat
  2. Vesta je nádherná, barvy krásně sladěné. Vám sluší, na mou postavu by to nebylo....záda jo, ale přední díly určitě ne....:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu jsem čekala. Krásná. A šestiletý klučina taky.

    OdpovědětVymazat
  4. Už je hotová! Záda v teple přeji. A Máťovi? Všecko nejlepší přece!! Hodně klukovin a horu zdraví. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Vesta je nádherná! A Matoušovi všechno nejlepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem si říkala, proč Katko jsi tak překvapená, že Kubovi je šest....no a pak jsem se hlouběji zamyslela a byla jsem překvapená taky ;-)).

    OdpovědětVymazat