čtvrtek 29. května 2014

Dokonalý pytlík




* nádherně voní dálavou - připomíná mi dětství a příjezdy taťky z Indie
* má výborný tvar a zip - ideální na malý krajkový projekt
* rýže, kterou původně obsahoval, byla naprosto výborná...
*prostě dokonalý pytlík - kdo by to do něj řekl.

17 komentářů:

  1. Musím se smát! Tuhle výbornou rýži teď máme ve špajzu a já už se těším, až "zbude jen taška", protože je fakt skvělá. Zip z ní dělá mimořádnost.
    Asi už bude k dosažení brzy, protože "basmati rýže v tašce" je dobrá i samotná, a to máme pětikilové vydání. :-D Asi na větší projekty. :-D :-D :-D Zdravím! Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad!! Musím pro rýži... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skutečně geniální využití, myslím, že ho pajcnu! Teď jen sníst těch pět kilo rýže...
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tu znám taky. Dostali jsme darem, ale pytlík užívají děti.
    A šátek je mi povědomý, je to tento?
    http://nafarme.blogspot.cz/2014/02/springtime-bandit.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to podobný princip, ale mnohem jednodušší vzor, krásně se pamatuje, takže člověk může plést i s dětmi, proto mi tak rychle přibývá. Je od Dropsu http://www.ravelry.com/patterns/library/129-11-shawl-with-lace-pattern-in-alpaca

      Vymazat
    2. Aha, díky za odpověď, krásná volba. Já ty dropsový návody skoro nestíhám sledovat, pokaždé tam najdu novinky :)

      Vymazat
    3. Jo, já po Drops sáhla, protože umožńuje upletené vzory prodávat a tento šátek pletu pro Renču OnegRH a bude na prodej:-)

      Vymazat
  5. Holky, kde se dá sehnat tato rýže? Taky bych zkusila.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je parádní, brzo si pro něj do Tesca zajedu:-) Jsi žena činu i překvapení:-) (pardon za nálepkování:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Pětikilové balení mají v japonské prodejně na začátku Údolní, kousek od Reparády. V průjezdu. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto rýži kupujeme v zahraničných potravinách na Cejlu, je to blízko Sparu.
    Šátek bude krásný, moc se mi líbí materiál. Barva i struktura. Co to je, prosím?
    Ale nejzajímavější je nahlédnutí do knihovny :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Materiál je od Renaty Holkové - OnegRH, je to takové jemnounké merino smetanové barvy....

      Vymazat