středa 14. května 2014

Don´t give up!


Včera večer v Ostravě...
Peter Gabriel.....
Koncert, pro mě tak významný, že se o něj musím podělit.....

Poprvé s mužem na takové velké akci, co máme děti....
Já sama poprvé na takovém koncertě v kotli s tisíci lidmi....
Peter Gabriel - hudba, kterou mě krmili bráchové, když jsme byla malá.....hudba vyvolává vzpomínky....úplně fyzické, rodný dům, bráchův pokoj.....
Peter Gabriel - před koncertem jsem si nic nezjišťovala, na nic nedívala...a tenhle starší pán mě dostal.....
Takhle si představuju stárnutí v nejlepší formě....


Show  a zároveň integrita....
A jeho hlas.....



Jedna z písní, která mě nejvíc zasáhla....

 
 Přiznávám, že hudba mě dokáže dostat na kolena, dotknut se někde hluboko uvnitř, měnit....
Asi to není poslední hudební příspěvek na mém blogu.....
Don´t give up!



2 komentáře:

  1. To by se mi taky libilo. Mely jste prima vecer.

    OdpovědětVymazat
  2. tak tomu věřím...to je vážně krásná muzika s duší...krásný víkend...Věrka

    OdpovědětVymazat