sobota 31. května 2014

Pletky alias rekapitulace


Mám rozdělané  4 šátky - u mě nic neobvyklého, ráda práci střídám. Vezmu to od shora.

V listopadu a prosinci jsem dostala od muže 4 přadena Drops Lace - alias velká výzva. Jako první jsem namotala tyrkysové s tím, že nějaký pořádný krajkový šátek musím pokořit a mít. Vybrala jsem krásný nicméně poměrně složitý návod, který vyžaduje maximální soustředění, takže mi od března leží na nočním stolku a občas se do něj před spaním na dvě či tři řady ponořím...uvidíme, kolik měsíců mi to bude ještě trvat...práce s tak tenkou přízí vyžaduje velkou dávku trpělivosti a soustředění - oboje s dětmi často postrádám.
***
Po té zkušenosti jsem věděla, že pletený krajkový šátek budu mít (snad:-) opravdu jen jeden a se zbytkem musím naložit jinak. Inspirace přišla od Petky, která již dlouhou dobu háčkuje z Lacu "granny" šátky...musím říct, že představa háčkování z této příze mi ze začátku přišla poměrně nesnesitelná, ale pak jsme se rozhodla to zkusit a jde to a je to fajn - mohu to dělat kdekoliv a to mi vyhovuje. Příze je v háčkovaném provedení hustá, krásně jemná, líbí se mi to moc a bude to dárek pro odcházející paní učitelku.
***
Ten krajkový šátek barvy slonové kosti je pletený z příze od OnegRH a je pletený na zakázku - uvidíme co se z toho vyvine.
***
Pruhovaná nádhera z Alpacy a Baby Alpacy Silk od Dropsu - alias Vintage Bouquet - vyhlídnutý snad jako první na Ravelry, v kolonce "musím mít" už hrozně dlouho, pak se mi tu náhodně seběhly tyhle příze a konečně nastal čas...

Tak a k tomu ta dětská deka.
Myslíte, že se nudím? 
Synáček mi během psaní blogu usnul na zádech a tak ho jdu uložit a ....plést, jak jinak♥.

6 komentářů:

  1. Na ty proužky se moc těším, Kateřino!

    OdpovědětVymazat
  2. No nenudíš se :-D .. Vypadají úžasně a přesně .. těším se na proužky a na deku ...

    OdpovědětVymazat
  3. určitě se nenudíš a koukám, že si jak já - rozděláno zároveň asi deset věcí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuju ty krásné krajkové vzory... U mě krajkové šátky končí tak na úrovni Citrónu, nejsem schopná se na to soustředit, mám chyby snad už ve druhé řadě...
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Bojuj! :) Ta tyrkysová krajka za to fakt stojí. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden větší nádhera než druhý! Ale vítězí ten pruhovaný, moc se na něj těším!

    OdpovědětVymazat