neděle 25. května 2014

Sama doma




Celý víkend sama (až na páteční noc). Úžasný.
Věnovala jsem se jízdě na kole (do Ikei), zahrádce, šití a pletení. A pak dlouhé hodiny párání a namotávání přaden. Nezdá se to, ale namotávání přaden mi dává strašně zabrat, vždy to zamotám a trvá to opravdu hodiny. Poslední dvě jsou opět od OnegRH:-). Na míse pozorný čtenář pozná Pogonu a Saroyan (tedy bývalé). Už teď vím v co se promění....:-)

9 komentářů:

  1. uf uf vypárala ... dračice ...
    krásné volno ...
    jinak namotávání je náročné ... chápu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Namotávání bych definovala jako příšerné:-)

      Vymazat
  2. Závidím :-) Mně se to stává jen zcela zřídka, a to jsou všechny děti dospělé... Ovšem vždycky je to super :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mně se to stává jednou za rok:-)

      Vymazat
  3. Mně zatím nikdy, ale přeju a nezávidím! :-) Obdivuji, jak statečně páráš, co dalo tolik práce. Těším se na nová "vlněná znovuzrození". Kostelní noc jsem si s vámi velmi užila, díky. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti přeju, aby vzal živitel co nejdřív děti na chalupu:-)) s páráním nemám problém, na věcech, které se mi nelíbí nelpím:-) a ty dva šátky s emi nosit nechtělo:-) Pátek byl super, ještě jednou dík za fotky!

      Vymazat
  4. Jééééé to je škoda těch krásných dvou šátků, byly nádherné.....Já se do budoucna na Saroyan taky chystám, ale teď toho mám rozdělaného moc. Nestíhám.....
    Krásné slunečné dny! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jé párání, to si skvěl užívám.... a super se mi u toho učí....

    OdpovědětVymazat
  6. Katko taky jsem párala cípatý šátek. Naštěstí jsem měla hotovou tak 1/3. Na obrázku vypadal úžasně, ale když jsem část upletla, tak nic moc. Nějak jsem si nedovedla představit jak bych ho nosila. Takže vypráno a místo šátku a dalších doplňků z vlny bude nejspíš zimní svetr pro moji princezničku.

    OdpovědětVymazat