pátek 13. června 2014

Pro Evu






Děkuji Petce za inspiraci k tomuto šátku:-). I když jsem ze začátku nevěřila, že z tak tenké příze zvládnu háčkovat, šlo to nakonec nadmíru lehce a s potěšením. Škoda, že nové háčky dorazily až dnes, asi budu muset zase něco nového začít;-)
Šál je háčkovaný z Drops Lace , háčkem 2,5. Dlouho jsem hledala krajkový okraj, který bych byla schopná uháčkovat podle návodu a krásný rozpis jsem našla zde. Okraj jsem začala dělat, když jsem měla 25g příze, ještě troška zbyla. Je pro paní učitelku, která nám odchází.

17 komentářů:

  1. Je krásný, a ta bordura je úplně nejlepší a z této příze to moc hezky vypadá! A sadu háčků závidím - můžu se zeptat, odkud jsou? Ve Vašem obchodě jsem našla jen jednotlivě. Díky Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Sadu háčků mám z postovnezdarma.cz, momentálně ji tam nemůžu najít, ale mají např.tyto http://postovnezdarma.cz/sada-12-bambusovych-hacku-na-hackovani-ruzne-velikosti?___SID=8ehjeiv73hcfefq8o0pfjs02jb800s2dU

      Vymazat
  2. Ach ten okraj! Fenomenální tečka. Bylo to těžké?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) ne, nebylo, podle toho nakresleného návodu jsem to zvládla hravě, samé dlouhé sloupky:-)

      Vymazat
  3. nadhera velikananaaanska, katu. ja ted jedu taky furt v lace, je to vasen. krasny vikend preju a zdravim moc-moc do brnalu, j.

    OdpovědětVymazat
  4. jé háčky - já si objednávala včera :) jen jsem dlouho váhala, jestli kovové nebo bambus- jak se vám s nimi háčkuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nevím, dnes dorazily, ale vypadají fajnově:-)

      Vymazat
    2. Kovové jsou do vel. 2,75, bambusové od 3:-)

      Vymazat
  5. Katko, je to nádhera. Jak to vše stíháš?
    Naši dva školáci budou mít také příští rok nové paní učitelky. Jedna odchází na mateřskou, druhá dostane mladší žáčky. Pro budoucí maminku a její dětátko budu šít kašpárka. Ale co dát druhé, zatím nevím. A prázdniny již klepou na dveře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Elen, nevím, jak ale stíhám, baví mě to:) Přej udobré rozhodování v dárcích. Změna učitelek je náročná, my budeme mít přístí rok také obě nové, ale změna je život....:-)

      Vymazat
  6. Kateřino, ten lem je skvělý! Šátek pochopitelně taky :-) A ten půlkulatý v návodu paní Číňaky, uááá, už mě svědí háček.
    Dostala jsem stejné háčky k Vánocům po Vánocích a háčkujou (skoro) samy :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná práce, krásný vzor na okraj....Nestíhám sledovat, jak tu přibývají šátky a výtvory jeden za druhým! Jseš super rychlá :)
    U mě je háčkování/pletení asi jen sezónní záležitost - teď na jaře a v létě nemám chuť...a s chozením do práce ani čas :(
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Chápu, že v létě není na pletení chuť, jak jsou teploty nad 30, taky to odkládám, ale jinak všude s sebou, závislák, no....

      Vymazat
  8. je .. úžasný ... já s lace stále tápu ... chtěla bych uplést šál, ale zatím vše jsem vypárala a nemohu natrefit na to pravé ...

    OdpovědětVymazat