neděle 15. června 2014

Pruhy a krajka

 





 


Tento šátek jsme na Ravelry měla vyhlídnutý jako jeden z prvních a můj dojem z něj se jen umocnil - je to krása. Upletla jsme ho ještě o trochu větší než v návodu, je to nádherné zachumlání.
Vzor: Vintage Bouguet. Upleteno z Alpaca a Baby Alpaca Silk od Dropsu. Modré 1,3 klubka, stříbrné 2,005 (druhé klubko mi došlo 20 cm před koncem ukončovací řady:)).Jehlice č.4.

11 komentářů:

  1. To je nádherá překrásná, Kateřino!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, Katko. Má v plánu něco hodně podobného: http://www.ravelry.com/patterns/library/dream-stripes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten mám na seznamu taky:-)) už mám i vlnu:-))

      Vymazat
    2. Při tvé rychlosti bych odhadovala, že koncem týdne jej již vystavíš... :o)

      Vymazat
    3. Jo, vtipné:-)) ne, neboj, to bude až na podzim, mám ho v plánu teplý a hodně velký:-)
      Ono to vypadá, že to sem solím jedno za druhým, ale jsou to věci dlouho rozdělané a mám půjčený dobrý fo´ták, tak to vždy fotím vše naráz a působím dojmem šílené pletařky:-))

      Vymazat
  3. Moc krásný model! Dovedu si živě představit, jak je v něm příjemně. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. hm ... a hezky vyšla ta vlna ... se musím smát .. to je vždy má noční můra. Aby to vyšlo ... a je jedno, zda látka, bo příze ...

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi vážně šílená pletařka :) Je parádní!

    OdpovědětVymazat