pátek 25. července 2014

Sladké nic

Sladké malé nic, tak se jmenuje tento svetřík na Ravelry, upletla jsme ho delší, z příze naprosto ideální pro letní svetříky - Denim Cotton....




14 komentářů:

  1. Moc pěkný svetřík a krásná barva.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten ti tak sluší .. a se sukní ze sanu babu že ... parádní kombinace

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji všem. Sukně je z Malého Tibetu v Brně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný svetřík, nádherná Ty! Konec srpna = BO, že by konečně?!! Užívej/te léto, hoja!

    OdpovědětVymazat
  5. Barvička přesně podle mého gusta a svetřík velmi pěkný. Sukně moc hezky šitá....:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, Katko! I ta barva je parádní!!! Takový svetřík si chci umotat, ale tak na podzimní nošení, takže silnější příze. Nemáš, prosím, zkušenost s merinem od Vlnapu? Mám z něj uháčkovaný šátek a zatím jsem spokojená, ale ozvala se mi jedna paní s tím, že merino od Vlnapu strašlivě plstnatí :( Tak teď nevím. Nemohla bys mi, prosím, poradit? Děkuji moc, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jolano, já mám s Merinem od Vlnapu jen ty nejlepší zkušenosti, nebála bych se svetříku, myslím, že strašlivě rozhodně neplstnatí, řekla bych tak jak každá jiná příze, zaleží na míře nošení...:-)

      Vymazat
    2. Katko, moc moc děkuji! To jsem chtěla slyšet :) Ještě jednou moc děkuji a hezké prázdniny!

      Vymazat
  7. Jé, a fialový, na té ulítává dcera:-))

    OdpovědětVymazat
  8. Fialová s vínovou a k tomu něco hodně pestrého, to se mi líbí moc! Má to šťávu i důstojnost.

    OdpovědětVymazat