neděle 3. srpna 2014

3




Když se náš nejmladší narodil, měla jsme pocit plnosti a štěstí, že mám tři děti a velkou rodinu, tak jak jsem po tom vždycky toužila. Teď po těch třech letech s ním jsme se naučila pokoře - on je dítě, které mě dostavá na moje dna a k mým hranicím...vím, že nejsem takový rodič, jaký bych chtěla být a učím se s tím žít...nelituju.

6 komentářů:

  1. Nejmladšímu všechno nejlepší a mamince hodně sil a dobré nálady ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vsechno nejlepsi synkovy k jeho tretim narozeninam.

    OdpovědětVymazat
  3. To je velké uvědomění a poznání. Naše děti mě taky v ledasčem zaskočily, ale musím si vždy přiznat, že se jejich prostřednictvím posouvám a učím to, co pro svůj život potřebuju. Vše nejlepší benjamínkovi i Vám, Kateřino. Na mámy se nesmí zapomínat. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Oslavenče, všecko nejlepší k narozeninám! Bystré oko, pevnou ruku, dostatek kuráže a cval správným směrem. Petra

    P.S.: A mámě pevné nervy, ono to není s kovboji jen tak.

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem se před nástupem našeho třetího syna do školky snažila jemně varovat paní učitelky, jen se smály. Vždyť znaly naše dva starší syny. Ale brzy jim došlo, že to s benjamínkem nebude jednoduché. Je jiný. S mnoha situacemi se setkal dříve, než jiné děti. Není divu, vyrůstá se staršími dětmi, dřív se otrkal. Jeho životaschopnost je neuvěřitelná. Jeho sveřepost zarážející. Jeho argumenty těžko vyvratitelné. Jeho něha, snaha dělit se o věci s námi a bratry, touha do všeho se zapojit a pomáhat dojemná.
    Je to pro mne velká škola. Ačkoliv je to někdy těžké, myslím, že je vše, jak má být. Často mám dojem, že to dítě víc vychovává mne, než já jej. Kolikrát jsem již přiznala svou chybu, a omluvila se mu. A nešlo mi to moc lehce.
    Hynečkovi přeji vše nejlepší, a tobě Katko, také. Mámy nemusí být dokonalé. Stačí, když jsou milující.

    OdpovědětVymazat
  6. Hyňooo, žij blaze!

    PS: Já mám pro něj prostě slabost, perfektní děcko!

    OdpovědětVymazat