pondělí 4. srpna 2014

Studie tyrkysových pruhů






Projekt snů....z příze dovezené z výletu do Amsterdamu.
Musím říct, že je to opravdu extrémně příjemná příze, z níž plést byl velký zážitek a předpokládám, že nosit ho bude podobně příjemné.....

Co se týká návodu, měla jsem již dlouho vyhlídnutý. Nepravidelnost velmi jednoduše dosahnutá pomocí zkrácených řad...nádhera. Celé hladce.....rafinovaná jednoduchost. 

Technické parametry:
Návod: Stripe Study Shawl od Veery Valimaki
Příze: Madelinetosh Merino Light (2x100g/384m)
Jehlice: 4
Dojem: ♥♥♥

PS: žádný z mých dvou foťáků, které mám k dispozici, nedokáže pobrat odstín tyrkysové správně, bohužel, ve skutečnosti je to vše ještě jinak a stokrát krásnější, kdo se chce přesvědčit, ať neváhá přijet do Brna:-))


11 komentářů:

  1. Juj, to je nádhera! Moje barvy. I přes zkreslení způsobené foťákem a posléze beztak ještě webem je šátek eňo ňuno.

    OdpovědětVymazat
  2. Už je to tady! Nádherný kousek, který bych také potřebovala v šatníku.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera,nádhera a ještě jednou nádhera!!!! Škoda že mé kamarádky neumějí plést.Hned by byla zakázka:-D (nebo se to budu muset naučit já :-D)

    OdpovědětVymazat
  4. musíš ho přinést ukázat na nějaký sraz

    OdpovědětVymazat
  5. No jooo, krasavečka v krasavečkovi! Sluší moc, Katu. A ohledně té rafinované jednoduchosti/jednoduché rafinovanosti máš stoprocentní pravdu... Popis perfektní.

    OdpovědětVymazat
  6. Ach taková nádhera. Po Madelinetosh Merino Light jsem pokukovala před měsícem, když jsem začínala svůj Airflow. Nakonec jsem se neodhodlala k investici a zvolila levnější přízi.
    Jenže pořád koukám na výtvory spolupletařek z této krásné příze a srovnávám. :)
    A stejně si jí jednou koupím.
    Šátek je opravdu dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední fotka je super. A opět celý je to super. Barva, zpracování, modelka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, prosím tě, spotřeba na tento šátek je 100g z jedné a 100g z druhé barvy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z obojího něco málinko zbyde:-) přeji a´t se v Penelope nezasekneš na hodiny u výběru barev:-)) a´t z toho Amstru také něco vidíte. my tam s Helčou strávili věky:-))

      Vymazat