sobota 6. září 2014

Bílá




Když jsem se s Lenkou domluvily na tomto šálu, nevěděla jsem moc do čeho jdu a že plést takovou věc z Drops Lace bude chvílemi náročnější, než jsme čekala. Je to mince s dvěma stranami - na jedné je nádherná jemná záležitost, pletená v meditativním rytmu celá hladce. Na druhé straně nepříjemnosti, když jsme o něco zachytla a v pletenině bylo hned oko, kvůli kterému jsem musela parát dlouhé části.....Věřím a doufám, že ten, pro koho šál je, bude spokojený a já zase vím, na co si už nemám troufat:-))
Šál byl inspirovaná designem od fy Drops - Nerine. Oproti návrhu, ve kterém se počítá s pletením dvou částí, zakončených volánem a následně sešitých, jsem pletla vše vcelku. Nahodila jsem pomocí provizorního nahození (provisional cast on nebo také crochet cast on) a na závěr jsem na začátku dodělala volánek.

3 komentáře:

  1. Já mám jméno, Jinovatka. Krásný. Mia

    OdpovědětVymazat
  2. je krásný, s Lace mám podobnou zkušenost, zavadím jehlicí a už musím párat..., ale pracuje se s ní moc dobře, i když je tak tenká

    OdpovědětVymazat
  3. Jé,dlouho jsem tu nebyla a až teď vidím :)

    OdpovědětVymazat