neděle 23. dubna 2017

Sizzle Pop:-)












Velké dobrodružství jménem Sizzle Pop za mnou, omlouvám se tolik fotek, ale tenhle šátek je prostě musí mít.:-) Brioche se nepletou snadno, ale když se člověk zakousne, dá to! A tak se těším na náš relaxační víkend, kde je budeme společně plést..... já jsem z výsledku úplně nadšená....

Použité příze: Malabrigo Mechita Sheri (rub)
Martin ´s Lab Comfy Merino Boats in Venice (líc)

24 komentářů:

  1. Wow! Tak toto je umelecke dielo! Aj farby su krasne.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to vážně nádherný šátek :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Je dokonalý, moc se mi líbí barvy!
    I.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) to už není pletení, ale čarování...Katko, nádhera a ty barvičky :-) Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale je, pořád u toho stejně nadávám:-) a barvičky ty jsou od Martina!

      Vymazat
  5. Úžasné! Mocné kouzelné forrmule během pletení, že :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hlavně, že mě u toho zaklínání neslyší děti:-)

      Vymazat
  6. Krásný šátek!!! Super!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Katko, moc Vás zdravím! Ten je překrásný!!! Obdivuju, skláním se a smekám! Div, že neslintám... :-) Mějte se krásně. Zuzu

    OdpovědětVymazat
  8. Je úžasný. Vypadá velmi těžký na upletení. Tleskám! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Petro, je to jen o soustředění, na pletení to těžké není:-) Díky!

      Vymazat
  9. Dobrý den,
    šátek je úžasný, nádherné barvy! Snad i mě se povede :-).
    Pěkný den Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. O, la lá! Nový šátek i nový sestřih :o) Obojí moc pěkné.
    Jakou spotřebu příze bys, Katko, odhadovala na šálu širokou 2 raporty vzoru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Elen, opakování myslíš jako dvě větvičky vedle sebe? Záleží jak dlohou šálu bys chtěla, hezká by byla i ze stejné spotřeby jako na šátek, dle mého odhadu - 400 + 400m

      Vymazat
    2. Ano, myslela jsem šířku dvojvětvičkovou :o) Délku jsem zapomněla napsat, 180 cm by bylo optimum. Spotřeba 800 m by byla přijatelná.

      Vymazat
    3. A děkuji za radu :o)

      Vymazat
    4. Není zač, ber to jako odhad...

      Vymazat
  11. Jsem v úžasu a je mi naprosto jasné, že tohle si ani ve snu neumím představit jak se plete. Musí to být náročné, že Katko?
    A nevíte (jen tak náhodou) jak si ulevit od namožených karpálů z pletení :O))? Malíček brní a brní. Ach jo.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Aleno, je to náročné na soustředění, technika není nijak složitá, i když vypadá...:-) karpály..nezávidím, měla jseme problémy s rukama jiného charakteru a pomohla mi detoxikace. Jinak mám báječnou zkušenost s fyziterapií Dornovou metodou - zkuste najít v okolí...držím palce.

      Vymazat