středa 31. srpna 2016

...


Zahrada se na konci léta ještě vždy znovu nadechne a je tak krásná - přejdou horka a ráno je studené...a růže se rozhodla, že si dá opáčko:-)





Do nového školního roku s dvěma kousky na jehlicích, hrnkem dobré kávy a večer mátový čaj...ať to všichni dobře prožijeme!:-)

10 komentářů:

  1. Tak, tak... Ať to zvládnem. Teprve dnes mi došlo, že zítra to opět začíná. Ach jo, já se tak netěším.

    OdpovědětVymazat
  2. ..pletení krásné, ale nejvíc se mi líbí hrneček na kávu s ptáčkem...ten je úžasný..hurááá škola ;-) (a dnes jsem to slyšela od více maminek) JJ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, mně se taky líbí, stav se, udělám ti do něj kafe:-))

      Vymazat
  3. Krásné ;)) Já jsem stále u prvního vzorku :)) Svetřik taky moc pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu moc milý a pěkný blog,skvělá práce ,pletení mi nejde a oceňuji takhle šikovné ruce.
    Přeji pěkný víkend.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý blog, úplně jsi mě navnadila na pletení, mám doma knížku začátky pletení a musím se do toho pustit, svetry, který chci jsou totiž strašně drahý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) přeji krásné chvíle u pletení, je to báječná činnost a ještě k tomu má hmatatelné výsledky:-)

      Vymazat