úterý 11. prosince 2018

Před koncem....



Můj blog spí a já ho mám na konci roku v plánu uspat definitivně:-) Bude tu jaksi posmrtně ke koukání, ale už to bude pro mě uzavřená záležitost. Chystám na konec nějaký parádnější párty a giveaway a tak mě napadlo to tu ještě na závěr trochu oživit a jak jinak než pletením. 
Poslední příspěvek byl z dubna a od té doby uteklo hodně vody, příze a ok....

...tento příspěvek bude pro inspiraci o dárcích...pletla jsem jich od dubna docela dost.
Např. tento Vertices Unite od Stephena Westa pro pana učitele kytary:-)

Použila jsem příze Jawoll a Magic Tweed od Lang Yarns.

Paní učitelka houslí dostala Seiklus Shawlette od Justýny Lorkowské:-)

1 přadýnko Vivacious 4 Ply Strawberry....

Paní učitelka ve školce je sportovní typ, tak dostla ponožky:-)


...stejně jako brácha k 50tinám...

Jawoll Magic 35

Kamarádka Jitka k 40tinám...Flyaway od Veery Vallimaki
Malabrigo Sock Dewberry a Martin´s Lab Whisper

a kamarádka Šárka s dcerkou Springtime Bandit...



Mechita Pegaso a Silky Merino Pin Panther

...vypadá to takto dohromady, že pletu jen pro osttaní, ale nejvíc pořád pletu pro sebe:-) a to se uvidí třeba příště:-)


4 komentáře:

  1. Nááádhera.
    Škoda, moc ráda jsem se chodila kochat, ale chápu, já blog ani nezaložila, nestíhám ani fotit, jsem ráda, že stíhám (trošku) plést a háčkovat a šít atd..:-)
    Krásné adventní dny ti přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Velká škoda a bude mi moc chybět. I když to na druhou stranu chápu až moc. Sama bojuji s časem a na blog ho není dle mých představ. A tak se budu moc těšit alespoň na každý nový příspěvek na blogu Vlněných sester. Krásné předvánoční dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jitko za milá slova. ještě dva příspěvky tu určitě přibudou:-)

      Vymazat
  3. Tedy ten červený šál by se mi hodil na podzim, já červenou barvu prostě miluji, hlavně v létě a na podzim. Dá se někde sehnat? Nedávno jsem si koupila červenou peněženku k botám a kabelce a právě uvažuji, jaký doplněk ještě zvolit v této barvě, to mi padlo do oka :) Vaši práci obdivuji, máte krásné vzory i barvy.

    OdpovědětVymazat