čtvrtek 5. března 2015

Dnes



Dnes jsme strávila hodně chvil na zahradě a všude, kde se podívám, rostou cibule, které jsem na podzim nasázela. Tehdy to bylo značkování území, bez rozmyslu a nějakého plánu, čistě emoční rozhodnutí.... jsem za to vděčná.

Děkuji všem za komentáře pod mým předchozím příspěvkem - každý jeden z nich je pro mě opravdu cenný - moc si jich vážím.



 Výšivka putuje ke Zdence - prosím  o kontakt:-)

6 komentářů:

  1. Gratulace!
    Tobě k rašící zahrádce, Zdence k duze♥
    J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaro už je vyloženě cítit ve vzduchu. Ráno brzy svítá a odpoledne je ještě světlo.

    Tvůj první rok se zahrádkou - paráda!!

    Výherkyni Zdence blahopřeji k duze.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně se vám to klube ven. Pán u slosování se vší vážností :)...Zdeňce vinš ke krásné duze..april za dveřmi.

    OdpovědětVymazat
  4. Teď koukám, že jsem vyhrála :-))) Moooc děkuji :-)) Zahrádka raší nádherně :-)) Můj e-mail: natali.j@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takhle je teď venku. U nás pořád mrazí a fouká. Na kočárek to ještě pořád moc není. Ale už se strašně těším. Díky aspoň za takovéto domácí gaučové zprostředkování :)

    OdpovědětVymazat