neděle 1. března 2015

♥♥♥♥

4 roky má můj blog.
Nechce se mi tom uvěřit.
V poslední době se trochu proměnil, už to není tolik zápisník matky na mateřské dovolené, jako spíš deník mého tvoření a myšlenek. Vše se mění, život jde dál a Bůh je asi sloveso, jak píše T. Halík.
Děkuji všem, které jsem zde v tomhle virtuálním světě potkala - ve světě, který je reálnější mnohem víc, než si kdokoliv, kdo neokusil, umí představit.
A do světa posílám malou výšivku - tzv. "to be finished", můžete si ji našít jako záplatu, dát do rámečku, nalepit na zeď nebo s ní utřít slzu, až Vám bude teskno. Protože nemůžeme mít duhu bez trochy deště....
Komentáře slosujeme na konci týdne:-)

21 komentářů:

  1. Congratulations, Katko. 4 years already? I am so happy we met (and will meet again :o), first virtually, then in real life. And thank you very much for sharing glimpses into your life here. Ulla

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k narozeninám a hlásím se do slosování.

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, napsala bych komentář i bez duhy. Hezké výročí, ráda k tobě chodím! Zdravím já a všech 1000 potomků tvých žížal. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, gratuluju k výročí. Na tvůj blog chodím už dlouho a jsem ráda, že jsme se potkaly i mimo virtuálno. Při pletení mi odbíhají myšlenky i k tobě.
    Hlásím se do slosování, s citátem souzním.
    "Kdo chce vidět duhu, musí se naučit mít rád déšť." - P. Coelho

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda tě čtu! Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju, Kateřino :-) A těším se na všechna bogová i neblogová pokračování!

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji a jsem ráda za sdílení mateřských i tvořivých chvilek.

    OdpovědětVymazat
  8. Katko gratulace k výročí! Krásné časy během dalších proměn...Bůh je sloveso :) - se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Také gratuluji ke krásnému výročí :-) Duhu miluju a trocha deště mě vůbec nerozhází :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Katy, gratuluju! Je to tady jedna velká inspirace... Jo.. a někdy se mi po tvých příspěvcích "matky na mateřské" stýská :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju k "výročí", nějak nám to letí, co ???? Přeju hodně pěkných nápadů, a hlavně se těším na jejich publikaci pro nás, méně inspirativních...děkuju za všechny nápady, které jsem použila dál....v každém z nich žiješ vícekrát, než si umíš představit....Duha je krásná...Milada Milky

    OdpovědětVymazat
  12. To by bylo hezké, vyhrát duhu. Ale i když to nevyjde, blog je prima, ráda sem chodím. A těším se na setkání.

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji Ti, aby byl pátý rok blogování stejně báječný a zábavný, jakým je pátý rok v životě dítěte. Chodím sem ráda nakukovat. Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Taky gratuluji a o duha bez deště prostě nejde! Trochu o tom vím, po tolika letech v Irsku. Zdravím, pletu a těším se na další nápady v pátém roce blogu! Mimochodem, úžasného! Marcela

    OdpovědětVymazat
  15. Óch, krásné výročí přeji. ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Obdivuju tvůj blog denodenně. Ne že bych nepletla, ale to focení mi nejde, takže se do blogosféry asi nikdy nedostanu.... Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Všechno nejlepší k výročí! :) Tvůj blog byl jeden z prvních, které jsem ve virtuálním světě objevila a mám ho ráda dosud. Když jsem na něj v r. 2011 narazila, tak jsem za večer přečetla zpětně celý archiv :) Líbí se mi, že je blog pestrý - různá témata a myšlenky.
    Hodně dobrých dalších dní přeju.....Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Naše děti milují duhu, pořád ji kreslí.

    Nedokážu posoudit, do jaké míry je život na blogu reálný.
    Lidé se dneska nedokáží navzájem pozdravit na ulici, ale zato máme každý svůj blog nebo profil na internetu, kde jsme někdy sdílnější než ke svým bližním nebo sousedům. Je to zvláštní.

    Katko, každopádně k Vám nakukuji ráda, líbí se mi Vaše tvorba a nápady.
    A blahopřeji ke 4letému výročí.

    OdpovědětVymazat
  19. Bez ohledu na duhu - jakkoliv je krásná - všecko dobrý k jubileu přeju! Ráda to tu mám, o tom žádná:-)))

    OdpovědětVymazat
  20. Safryš, tolik konkurentů! Tak já také rychle gratuluji k výročí, no letí to. Před chvilkou se slavilo 3-tí. Hodně zdaru a samé milé komentáře! Pa Mia

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den Kačko,také se přidám ke gratulacím,Blog je super a Vaše pletky ještě lepší :o))))
    Jen tak dál!!!!

    OdpovědětVymazat