neděle 28. února 2016

Předjaří...

Miluju procházky tímhle předjarním počasím...
Jaro = jarní svetřík!
Pracuji na něm. Návod je na podstatně menší velikost, takže upravuji a napjatě čekám, zda to klapne:-)




6 komentářů:

  1. Kolikátý svetr to už letos je? Stíháš to vůbec unosit?
    Jinak dobrá volba, přesně ten jsem si zrovna upletla! Velikost 34 rozhodně nenosím,ale pletu hodně volně, tak mi stačilo jen trochu prodloužit sedlo. Zpětně bych přidala pár oček na rukávy, mám nějaký velký bicepsy či co. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak letos je to dá se říct první, :-) unošení či neunošení je řekla bych vcelku moje věc:-)

      Vymazat
  2. Pochopila jsem to správně, že se přidává jen v té druhé a třetí zdobné řadě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou tam tři přidávací řady, kdy se mohutně přidá nahazovanými očky (proto ty dírky) a mezitím se plete čistý žerzej - jak jednoduché a prosté, že:-)

      Vymazat
  3. Tesim se na vysledek:-) Moc pekny!

    OdpovědětVymazat