čtvrtek 7. dubna 2016

Back to reality


Prague Patchwork Meeting o minulém víkendu již podruhé a opět intenzivní "mimózní" čas. Kromě skvělých zážitků a látek (jak jinak:-) jsem si letos přivezla také nějakou "pěknou" virózu a tak nějak se vracím do normálu pomaleji:-) Dokonce jsem od neděle nepletla a to už je co říct!

Látky jsem nakoupila U Mellu  a Viermy:-)
Z těchto budou jehlicovníky nebo taštičky na pletení - pokud máte zájem, pište:-)

 Moje dlouho vysněná Amy Butler poprvé..na sukni na léto:-)

Chryzantémy od Philipa Jacobse miluju a tyhle tmavé jsme tam nemohla nechat.... a ten zip?? no ten mě rozesmál - bude na nějakém psaníčku:-)

 Na výstavě mě fascinovaly vyšívané svetry od paní Gilian Travis - fascinující - jeden z quiltů mám na památku na pohlednici:-)

Tohle je ale nejvíc....
A já se těším, že si večer snad konečně sednu k jehlicicím a nějakému pěknému filmu:-)


12 komentářů:

  1. Ty látky jsou nebepečně krásné! A zip jsem si taky koupila, je opravdu praštěný :-) Tak rychlé douzdravení, Kateřino!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci ten zip taky!! Kde se dá kromě PPM sehnat?

      Vymazat
    2. :) http://www.vierma.cz/85-textilni-galanterie

      Vymazat
  2. Máš hezký ty kytičky na zahradě. Z toho já teď při jarní únavě po změně času čerpám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lenko, koukám na ně momentálně převážně z gauče:-) také mě těší:-)

      Vymazat
  3. Skoré uzdravenie, bez toho nič nejde, viem čo to je, ja bojujem už štvrtý mesiac s neduhmi zdravia...papa

    OdpovědětVymazat
  4. Katko krása :-)...nevím jestli nebudu nutně potřebovat !!čtvrtou!! taštičku...brzké uzdravení...Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) jojo, víc projektů, víc taštiček:-) jsem přip
      ravena šít:-))

      Vymazat