neděle 22. května 2016

Snové pruhy....#2







Tenhle šátek jsem nahodila nějak bez přemýšlení v neobvykle depresivní náladě, abych si jednak tu náladu napravila a taky abych ozkoušela Noro:-). Noro je příze s tak nepravidlenou strukturou, až to člověku občas opravdu vadí, ale pro jeho jiné kvality mu to odpouštím. Jako druhou přízi jsme po delším váhání vybrala Fine Tweed - strukturou se k Taiyou hodí výborně.
Dream Stripes je návod, který pokládám za velmi vydařený, už jsem ho pletla  potřetí a stále jsem nadšená. 

Jehlice 4, tělo šátku jsem pletla do 329 ok.
Noro Taiyo 68 a Fine Tweed Nappa (3,4 klubka)

V Brně dnes foukal uragán, což focení rozhodně neprospívá, dostat šátek a moje vlasy současně do příhodné polohy byl nelidský výkon (díky Helčo, aneb jak to ta Kate Davies dělá, že vypadá v těch skotských vichrech tak báječně:-))


11 komentářů:

  1. Nakonec vydala růžová na dva pruhy, moc povedené, focení ve větru je náhodou náramně efektní. Občas, vyjímečně, nese mizerná nálada sladké ovoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Lenko, z růžové tečky na závěr mám velkou radost. Focení ve větru je především tedy zábavné:-) smazala jsem asi 150 fotek:-)

      Vymazat
  2. Větrná fotka je výborná:-)) (samo že ty další taky)...musíme někdy vyrazit s batohem šátků do Skotska a otestovat jejich povětří:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, odkládám první tisícovku do pokladničky, v důchodu ji rozbijem a vyrazíme:-))

      Vymazat
  3. Paráda! I s kýženou růžovou tečkou na závěr! Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, možná nemáš Skotské geny a tak tě vichry trochu zlobí....ale fotky se i tak povedly (s Helenou jste dobrý tým) a čiší z nich vážně pozitivita. Šátek je takový něžně melancholický, vzpomínkový...líbí se mi, že barva do něj vstupuje jen tak opatrně, zlehka, nevtíravě... prostě se povedl. Po naší debatě o Noru jsem sedla k vašemu e-shopu a dumala nad barvami....ještě to bude chvíli trvat, ale lákáš (mne i jiné) šikovně... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD díky Jitko, focení s Helčou si vždycky moc užijeme:-)) Pěkné vybírání!

      Vymazat
  5. Mně se taky moc líbí ta větrnná fotka....a šátek je povedený moc!!! Bára

    OdpovědětVymazat